Skravletråd November

Mangler 2. Eller egentlig 1. Men kunne tenkt meg å ha flere på blokka sånn i tilfelle..

Det står julegaver over alt, + en pose kalendergaver som skal få på tråd og henges opp. Et sabla rot, men jeg elsker det :D

Hvordan ligger du ann??[emoji1]
Lake kokt i går kveld og kjølt ned i natt og sylta ligger nå i lake i kjøleskapet og jeg planlegger prøvesmak lørdag morgen selv om jeg antar den skal ligge et stykke uti uka....

Det står julegaver over alt, + en pose kalendergaver som skal få på tråd og henges opp. Et sabla rot, men jeg elsker det :D
Mine kalendergaver er i en pose og må få papir og bånd. I kveld. Yngste sine er på kalenderen da. Det har mamma ordnet. De kommer med den i kveld og da med en ekstra pakke som hun får åpne da. Og deretter en pr dag til jul. Kalenderen er del av julegaven hennes i år. Mamma har brodert og ordnet til alle barnebarna. Hun får julestrømpe også, lik den søsknene har. Men den får hun julaften siden den fylles natt til første juledag hos oss.

Tar det i helga[emoji2]
Gjør nok jeg også.

Pynte til advent. Ikke til jul. Julepynten venter til jul.

Utenom at jeg har rød jule-voksduk som kommer på spisebordet snart. Den tas helst bort da i julen. Vanlig duk til julemiddagen.

Back
Topp