Jeg savner alle de flotte trådene dere lagde forrige uke jeg
Men jeg sitter i det minste med en liste for 24 tråder jeg skal lage i desember.... Mangler vel ca 6...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg savner alle de flotte trådene dere lagde forrige uke jeg
Supert[emoji1]Såklart bare meld meg du. Er og på insta under @ruli_sy så kan skrive der og
Brr[emoji33] litt i det kaldeste laget ja[emoji32]Ventetjeneste på legekontoret altfor kaldt inne også. Graderstokken er gått til -17 nå :O
Kokt og presset
Jeg bør koke saltlake nå som kan stå ute og bli kald så jeg kan legge den i lake i kveld
Overlevde men ble litt tårer
Paracet tok nok det verste heldigvis
Ungene får hver dag . Jeg og mannen gir annenhver
Snsrt hjemme, må vel tømme noen kofferter da
Enda ganske lita ja. Er vanskelig når de er så små :/
Har dere begynt å pynte til jul eller venter dere til fredag?
4 pakker i postkassen da vi kom hjem
7 til er ventet
Huhei
Lake kokt i går kveld og kjølt ned i natt og sylta ligger nå i lake i kjøleskapet og jeg planlegger prøvesmak lørdag morgen selv om jeg antar den skal ligge et stykke uti uka....Hvordan ligger du ann??[emoji1]
Mine kalendergaver er i en pose og må få papir og bånd. I kveld. Yngste sine er på kalenderen da. Det har mamma ordnet. De kommer med den i kveld og da med en ekstra pakke som hun får åpne da. Og deretter en pr dag til jul. Kalenderen er del av julegaven hennes i år. Mamma har brodert og ordnet til alle barnebarna. Hun får julestrømpe også, lik den søsknene har. Men den får hun julaften siden den fylles natt til første juledag hos oss.Det står julegaver over alt, + en pose kalendergaver som skal få på tråd og henges opp. Et sabla rot, men jeg elsker det
Bare braStår til?
Gjør nok jeg også.Tar det i helga[emoji2]
Gjenstår å seGod føremiddag . Lycke till Hoppas du rekker allt
He he jaFort gjort å glemme da det blir for mye[emoji6]