Takk lov å håprAu, god bedring[emoji171] Håpe det går greit å fly alikevel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk lov å håprAu, god bedring[emoji171] Håpe det går greit å fly alikevel.
Hjem i dagHvor lenge blir du borte??[emoji4]
❤❤Morn morn. Da ble hun eldste hjemme fra bhg. Jeg har hatt minimalt med søvn pga søvnparalyser og endte opp med å tviholde meg våken for det er så grusomt. Blir en tur igjen til fysioterapi idag![]()
Akk for derGod tur hjem og god bedring[emoji4]
Nope har hørt det er grusomt vondtUff, sikkert ikke bra for øra[emoji20]
Krysse fingrene for det[emoji171]Takk lov å håpr
Kokt og pressetOops, denne så jeg ikke før nå[emoji23] 14 timer senere... regner med du husket det?![emoji1]
Hva blir det til middag?Ja væl nå er vi hjemma fra sykehuset. Tatt blodprøver på minste. Lagar middag så hemtar eg barnen.
Ja faktigst bara sulten. Hon slænga i seg 3 pannekakor men en gang hon kom hjem.
Takk! Formen hennes er bedre etter god natt med søvn. Feberfri ila natta men holder henne hjemme idag![]()
Morn morn. Da ble hun eldste hjemme fra bhg. Jeg har hatt minimalt med søvn pga søvnparalyser og endte opp med å tviholde meg våken for det er så grusomt. Blir en tur igjen til fysioterapi idag![]()
Hjem i dag
Takk , gikk ok , bare litt tårerKrysse fingrene for det[emoji171]
Overlevde men ble litt tårerSå det[emoji4] håper flyturen gikk fint?
Godt å være på jorda igjen da. Du må ha masse god bedring fortsatt, og håpe du blir frisk snart.Takk , gikk ok , bare litt tårer
Det er detGodt å være på jorda igjen da. Du må ha masse god bedring fortsatt, og håpe du blir frisk snart.