Skravletråd November

Jepp, han sover max til seks og ofte ikke det i helga også. Og er egentlig opplært til at det uansett ikke er lov å åpne døra vår før han hører at lillesøster er våken, men det glemmer han av og til. Nå har jo hun vært våken fra fem ellerhalv fem de siste ukene så hun har vært glad til når han kom. Men i dag sov hun til alarmen vekket henne og mannen, og da var det irriterende at niåringen hadde vekket meg!!

Hehe, det skjønner jeg godt[emoji28]

Må ransake soverommet. Det er stort sett der det er

I dag kom jeg hjem, dekket bordet til middag, spiste, dro på korps, kom hjem, la lillemor. og vips... kan ikke ransake soverommet. Så må prøve å finne tid til det i morgen, men. ehh, nei, guttungen har oppmøte 1745 så vi må herfra relativt rett etter middag for kostert som er 19-20 og derved sover vesla på rommet igjen. Godt det ikke er desember før fredag.... men jeg HAR nok gaver til dem uten da, og mannen sin blir til underveis uansett.

Ikke lett det der når dagene er fulle og løper fra deg[emoji38]

Morn morn. Da ble hun eldste hjemme fra bhg. Jeg har hatt minimalt med søvn pga søvnparalyser og endte opp med å tviholde meg våken for det er så grusomt. Blir en tur igjen til fysioterapi idag :)

Back
Topp