Så nå er jeg hjemme og godt fornøyd med turen
Velkommen hjem[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nå er jeg hjemme og godt fornøyd med turen
Jepp, han sover max til seks og ofte ikke det i helga også. Og er egentlig opplært til at det uansett ikke er lov å åpne døra vår før han hører at lillesøster er våken, men det glemmer han av og til. Nå har jo hun vært våken fra fem ellerhalv fem de siste ukene så hun har vært glad til når han kom. Men i dag sov hun til alarmen vekket henne og mannen, og da var det irriterende at niåringen hadde vekket meg!!
Må ransake soverommet. Det er stort sett der det er
I dag kom jeg hjem, dekket bordet til middag, spiste, dro på korps, kom hjem, la lillemor. og vips... kan ikke ransake soverommet. Så må prøve å finne tid til det i morgen, men. ehh, nei, guttungen har oppmøte 1745 så vi må herfra relativt rett etter middag for kostert som er 19-20 og derved sover vesla på rommet igjen. Godt det ikke er desember før fredag.... men jeg HAR nok gaver til dem uten da, og mannen sin blir til underveis uansett.
Fin her
Takkk. Ja Hoppas på svar snarast så eg kan få e t rett behandling og medisinerGod morgen! Minimalt med søvn her også i natt. Og har nå starten på migrene[emoji17] håpe du snart slipper smerter.
Ja faktigst bara sulten. Hon slænga i seg 3 pannekakor men en gang hon kom hjem.Stakkars lille...[emoji20] bare sulten da!
Godt det ikke var verre[emoji4]
Oh no![emoji31] god bedring til L!
Hehe ja . Jeg er veldig vant til detSå kjett å vente på slikt, nå er jeg nok ekstra dårlig på å vente generelt[emoji85] men synes det er så kleint da det er folk som jobber i huset da jeg er hjemme.
Hehe ja . Jeg er veldig vant til det
God kveld
Fin dag minus øreverken jeg har da
I morgen skal vi hjem
God morgen. Hoppas dere har haft en fin natt. Her er det 3 døgnet med minimal søvn pga smerter
God morgen
I dag sksl vi hjem, gruer meg til flyturen..
God morgen[emoji4]
Ønsker dere en fin dag![emoji1]
Hod morgen alle [emoji173]️
Haha nei . Tenkte på det i morges . Målebånd funnet frem. Men Neida. Hoftemål? Rett under navel?Har du fått målt?
Tusen takkGod morgen[emoji4] sender deg en klem!
Krysse fingrene for det.Takkk. Ja Hoppas på svar snarast så eg kan få e t rett behandling og medisiner
Takk[emoji4]God morgen[emoji1]
Ha en flott dag du også!
Takk ❤Åhh huff . God bedring og lykke til