Skravletråd November

Håper det dukker opp igjen[emoji1]

Må ransake soverommet. Det er stort sett der det er

I dag kom jeg hjem, dekket bordet til middag, spiste, dro på korps, kom hjem, la lillemor. og vips... kan ikke ransake soverommet. Så må prøve å finne tid til det i morgen, men. ehh, nei, guttungen har oppmøte 1745 så vi må herfra relativt rett etter middag for kostert som er 19-20 og derved sover vesla på rommet igjen. Godt det ikke er desember før fredag.... men jeg HAR nok gaver til dem uten da, og mannen sin blir til underveis uansett.

Huff, stakar lita[emoji17]
Ja stakkars liten. Begge barnen sier de ikke har spist frukost i bhg. Og mannen sier att han hade fråga de nær han hemta jenta. Og der hade 1 ansatt sa att Hon huska ikke. Den andra sa eg kom på seinvakt så eg vet ej. De hade og sakt visst Hon ikke spyr mer så kan hon komme i bhg imon.:eek: Kan det vara før att de har innsett de har gjort en feil. De 2 barnen har spist og spist i eftermiddag.

Stakkarn nå førstår eg. Hon hade fråga om Hon kunde få frukost. Nei før de var før seine. Hon var sulten och HOn hade drukket vann på tom mage hade da ikke spist noet på 13 Timmer . Er det Konstigt Hon spyr da?? Fy søren Asså
Tja trenger ikke være derfor hun spyr

Hon har vart helt fin . Ingeen spya . Spist som en hest. Hon var blek ja klart Hon var blek hade ju ej spist mat på 13 timmer
Men kom de for sent til frokost da?
Man kan spy bare en gang og likevel ha omgangssyke forresten , så skjønner bhg sendte henne hjem

Men kom de for sent til frokost da?
Man kan spy bare en gang og likevel ha omgangssyke forresten , så skjønner bhg sendte henne hjem
Ja der skjønner eg og . De sa og selv att visst Hon ikkje spyr mer så kan Hon komma i bhg imon angående idag:eek::eek: pga Hon hade bara spydd vann. Syns den var væl litt konstig

God morgen. Hoppas dere har haft en fin natt. Her er det 3 døgnet med minimal søvn pga smerter:(

Fått prøvd deg på den runden?
Skulle gjordt det i går med ikke aktuelt nå jeg har glemt hansker hjemme og det var -13 ute. Astmaen er heller ikke glad i den kulden

Back
Topp