Ble til en bukse og to gensre juhu!!
Jippi, så bra![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble til en bukse og to gensre juhu!!
Det hørtes lurt ut. Hva ser du på på netflix?Jeg sitter egentlig bare og ser i veggen.
Vurderer å finne frem NetFlix og strikketøyet
Ser på Once up no a time [emoji4]Det hørtes lurt ut. Hva ser du på på netflix?
Den må jeg se ferdig[emoji4] bare jeg blir ferdig med de andre[emoji28]Ser på Once up no a time [emoji4]
Hva ser du?Den må jeg se ferdig[emoji4] bare jeg blir ferdig med de andre[emoji28]
Stakkarn nå førstår eg. Hon hade fråga om Hon kunde få frukost. Nei før de var før seine. Hon var sulten och HOn hade drukket vann på tom mage hade da ikke spist noet på 13 Timmer . Er det Konstigt Hon spyr da?? Fy søren AssåSå bra[emoji4] håper det sitter og at det holdt med den ene gangen[emoji1]
Det er Inget som feilar henne. Eg vill ha mat och vann var det førsta hon sa nær hon kom in dørren. Da hade hon ikke spist noet på 13 timmer. Hon har spist og drukket Inget spya eller kvalmUsj da[emoji13] masse god bedring!
Nå ser jeg på Pretty Little Liars.Hva ser du?
Trenger tips til hva jeg skal se etterpå...
Huff, stakar lita[emoji17]Stakkarn nå førstår eg. Hon hade fråga om Hon kunde få frukost. Nei før de var før seine. Hon var sulten och HOn hade drukket vann på tom mage hade da ikke spist noet på 13 Timmer . Er det Konstigt Hon spyr da?? Fy søren Asså
Hatt en fin dag?
Så bra [emoji171] Jeg virkelig elsker denne tiden. Bor svigers langt unna? Litt deilig for de små å dele oppmerksomheten da [emoji4][emoji4]
Han gjør oftest ikke det....
God ettermiddag alle sammen [emoji4]
Fort går det også
Jeg har fått i land de siste kalendergavene til ungene. Klarte visst å legge igjen isskrapa til min mann på butikken... Hans har jeg uansett bare en tredel på ca enda. Og en av dem er forlagt sammen med "usynlig blekk"-pennene til ungene....
Den liker jeg ikke..Nå ser jeg på Pretty Little Liars.
Nja..God kveld snuppa![emoji2] har du det bra?
Jepp du Da?Shoppet mye ?
Så nå er jeg hjemme og godt fornøyd med turenJippi, så bra![emoji1]
Samme i helgene også?[emoji849]
Han får snike seg på stua uten å vekke dere da[emoji38]