Skravletråd November

Det håper jeg. Var et veldig fett stykke og mye talg så jeg måtte jobbe mye med det. Der fikk jeg for å ha vært for kjip på butikken. Lesson learned. Derav tok det tid, men fikk jeg bort nok kan det bli bra. Men mye løst kjøtt så jeg håper det ikke bare faller fra hverandre, det tror jeg nemlig egentlig det gjør. Og har mest lyst å spise opp dette og lage et penere til jul, med skikkelig råvarer ;-) Men vi får se når det er kokt og presset og har lagt i salt noen dager så vi kan begynne å smake.

Kjøleskapet i natt for at krydderet skal trekke godt inn, koke i dag, presse et døgn og så saltlake noen dager. Prøvesmake i helga kanskje. Sikkert egentlig klart uti uka.

Ikke akkurat fort gjort nei[emoji28] synes du er kjempe flink!

I dag reiser vi hjem fra Kraków. Føler jeg ikke har handlet nok til meg selv.... vil bort på senteret når de åpner nå klokken 9. Taxien henter oss kvart på 11.... hva ville dere gjort??? Blæææ....

Hva ble det til??[emoji12]

God dag :) sov Max 4 timer inatt :(nå er mina papirer send in till nav. Eg legger minste før en hvil. Tenker på den middagen eg. Hva skall man ha till middag?
Så er det mr i eftermiddag . Wish me luck. Va gjør dere på?

Masse lykke til idag[emoji2]
Nettopp kommet hjem fra jobb jeg.. straks hente barn og lage middag[emoji1]

Gleder meg til jul jeg også[emoji1] og til heeele desember!
Helgen har vært helt grei, meg og to barn hjemme[emoji2] mann og minstemann var hos svigers..
Så bra [emoji171] Jeg virkelig elsker denne tiden. Bor svigers langt unna? Litt deilig for de små å dele oppmerksomheten da [emoji4][emoji4]

Back
Topp