Hahaha må in og redigera den eller så får eg væl høra detspise synt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha må in og redigera den eller så får eg væl høra detspise synt?
Er dere i London?God morgen
Kl er 10, vi har spist frokost og nå er det ut på museum
Send øver litt snø till oss her er det sol og 3 graderHæppi hæppi snødag Elsker at det snør ute nå
Det er viEr dere i London?
Lykke tilGod dag sov Max 4 timer inatt nå er mina papirer send in till nav. Eg legger minste før en hvil. Tenker på den middagen eg. Hva skall man ha till middag?
Så er det mr i eftermiddag . Wish me luck. Va gjør dere på?
Skjønner...det er slitsomt![emoji20] enkleste blir jo da å gjøre det selv...
Så kjipt du har det sånn[emoji20] får du snakket med noen?
Hæppi hæppi snødag Elsker at det snør ute nå
TakkLykke til
Det som funker på meg er et glass vann, finne på noe annet eller en gulrot[emoji6] lykke til[emoji4]Idag børja eg spise sunt. Herregud. Kænner søtsuget . Idag har eg levd på sallad omelett och kylling . Nær førsvinner søtsuget. Noen som har tips hvordan få den vekk. Kanske eg skulle gått ut och sprunget hver gang eg kænner søtsuget
Nei, det er det ikke. Selv om man vet så godt at det er unødvendig og dumt.Man gjør jo det[emoji38] men ikke lett å la være!!
Ohhh ja. Vann hjelper ibland.Det som funker på meg er et glass vann, finne på noe annet eller en gulrot[emoji6] lykke til[emoji4]
Også gir ofte sukkerfrie ting søtsug, så styr unna det også.Ohhh ja. Vann hjelper ibland.
God bedring til snuppa[emoji177]Heldigvis var mannen hjemme. Bhg ringde mellomste hade spydd x1 .
HOn hade ikke spist noet till frukost bara drukket vann.kryssar fingrarna att det ikke blir mera spya
Idag børja eg spise sunt. Herregud. Kænner søtsuget . Idag har eg levd på sallad omelett och kylling . Nær førsvinner søtsuget. Noen som har tips hvordan få den vekk. Kanske eg skulle gått ut och sprunget hver gang eg kænner søtsuget
God morgen.
To unger våken.
Ikke den yngste som vekket meg halv seks i dag, det var den eldste. Han har klokke og skal ha vett til å ikke gjøre det.
Jeg vurderer om nissen må finne digital klokke som lyser tallene eller noe sånn....