Skravletråd November

God dag :) sov Max 4 timer inatt :(nå er mina papirer send in till nav. Eg legger minste før en hvil. Tenker på den middagen eg. Hva skall man ha till middag?
Så er det mr i eftermiddag . Wish me luck. Va gjør dere på?
 
Idag børja eg spise sunt. Herregud. Kænner søtsuget . Idag har eg levd på sallad omelett och kylling . Nær førsvinner søtsuget. Noen som har tips hvordan få den vekk. Kanske eg skulle gått ut och sprunget hver gang eg kænner søtsuget :p
Det som funker på meg er et glass vann, finne på noe annet eller en gulrot[emoji6] lykke til[emoji4]
 
Heldigvis var mannen hjemme. Bhg ringde mellomste hade spydd x1 .
HOn hade ikke spist noet till frukost bara drukket vann.kryssar fingrarna att det ikke blir mera spya :wtf:
 
Idag børja eg spise sunt. Herregud. Kænner søtsuget . Idag har eg levd på sallad omelett och kylling . Nær førsvinner søtsuget. Noen som har tips hvordan få den vekk. Kanske eg skulle gått ut och sprunget hver gang eg kænner søtsuget :p

Så flink du er![emoji1]
Ha gulrøtter i litt vann i kjøleskapet! Det funker her![emoji1]
 
God morgen.

To unger våken.
Ikke den yngste som vekket meg halv seks i dag, det var den eldste. Han har klokke og skal ha vett til å ikke gjøre det.

Jeg vurderer om nissen må finne digital klokke som lyser tallene eller noe sånn....

Klarte han ikke sove lenger?![emoji31]
 
Back
Topp