Fin fin story settHelt grei[emoji2]
Du da??[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin fin story settHelt grei[emoji2]
Du da??[emoji6]
Helt grei dag her også[emoji4]God kveld[emoji2] helt grei dag!
Du da?
Så bra[emoji4] ble det show på dere da?Oh yes
Som regel så gruer man seg unødvendig[emoji85]Bra det gikk fint[emoji2]
Ohh Hoppas før det . Har sånna smerter blir værre og værre nær eg bøjer meg ned . Ikke lett å la vara nær eg har 3 småDet varierer veldig når man får svar, men de fleste gangene jeg har tatt har jeg måttet vente en ukes tid
Ja da helt greitHar det ja
Du da?
Uff sa trist. Men gott du får hjelpTakk. Viser seg gjennom undersøkelsen og etter vi hadde prata endel at jeg kan muligens ha en prolaps i ryggen som stråler ut til beina siden jeg har så store smerter. Og den typen smerter. Men muskelsvinnet er stort og kroppen er generelt blitt ekstremt svak. må belage meg på trolig år med opptrening for å komme tilbake til normalen
Kjære deg låter ej bra. Stor klem till degUrolig unge og sliter selv med søvnen pga smertene. Medisinene jeg går på har kjipe bivirkninger jeg har fått. Mareritt hver gang jeg sovner, livlige drømmer, prater i søvne og jeg hører selv jeg snakker høyt og ikke bare i drømmen. Søvn paralyse og kroppen er lamma for jeg sover egentlig med hodet er midt mellom drømmene og våken tilstand så får med meg hva som skjer rundt med av lyder og bevegelser. Utrolig ekkelt og gjør meg redd for å sove
Kryssar fingrarna att det går fortare1 uke har det tatt her, men det er nok individuelt[emoji2]
Har hjulpet mamma siden jeg var lita, og hadde henne på "hotline" de første årene. Nå har jeg det i fingrene og vet hva jeg skal, og tiden er inne for å lære opp neste generasjon. Ikke gjøre det etter de er i seng....Slikt vil jeg også gjøre![emoji4] eller jeg skulle ønske jeg likte å gjøre sånt!
Flink du er![emoji1]
Ble å lage sylte i stua, oppvarmet av den ovnen.Prioriterer riktig du[emoji12] ihvertfall mest behagelig...[emoji6]
Gikk litt tom for tema.Jeg savner alle de flotte trådene dere lagde forrige uke jeg
spise synt?Idag børja eg spise synt. Herregud. Kænner søtsuget . Idag har eg levd på sallad omelett och kylling . Nær førsvinner søtsuget. Noen som har tips hvordan få den vekk. Kanske eg skulle gått ut och sprunget hver gang eg kænner søtsuget
spise synt?
Ahh... trøtt...Regner med at det skal stå sunt
Vel, jeg skrev egentlig feil. De gjør ting når jeg maser lenge nok. Ting skjer sjeldent på første forsøk. Så skal ting bli gjort må jeg gjøre det selv eller mase i en evighet.
Nok et forsøk på trening i dass. Utslitt! Jeg har ikke gjort noe fysisk som skal gjøre formen så dårlig, så jeg tror nok det er stress kombinert med en dårlig periode der jeg er sliten i hodet. Jeg gleder meg til jul, men jeg gruer meg til det som følger med. Som er mas om at ting skal gjøres, tristhet over at ting ikke ble gjort som jeg hadde så lyst til, og følelsen av å være alene.