Skravletråd November

Takk. Viser seg gjennom undersøkelsen og etter vi hadde prata endel at jeg kan muligens ha en prolaps i ryggen som stråler ut til beina siden jeg har så store smerter. Og den typen smerter. Men muskelsvinnet er stort og kroppen er generelt blitt ekstremt svak. :( må belage meg på trolig år med opptrening for å komme tilbake til normalen
Uff sa trist. Men gott du får hjelp
 
Urolig unge og sliter selv med søvnen pga smertene. Medisinene jeg går på har kjipe bivirkninger jeg har fått. Mareritt hver gang jeg sovner, livlige drømmer, prater i søvne og jeg hører selv jeg snakker høyt og ikke bare i drømmen. Søvn paralyse og :( kroppen er lamma for jeg sover egentlig med hodet er midt mellom drømmene og våken tilstand så får med meg hva som skjer rundt med av lyder og bevegelser. Utrolig ekkelt og gjør meg redd for å sove :(
Kjære deg låter ej bra. Stor klem till deg
 
Masterplanen røyk allerede.... For den sylta til jul jeg hadde glemt når jeg satte opp planen at jeg skulle lage i dag tok ikke en time, den tok drøyt to. Dårlig kjøttstykke, mye fett, mye jobb. Og meg som alltid underestimerer tid på ting...

Vel. Ny dag i moegen :-)
 
Slikt vil jeg også gjøre![emoji4] eller jeg skulle ønske jeg likte å gjøre sånt!
Flink du er![emoji1]
Har hjulpet mamma siden jeg var lita, og hadde henne på "hotline" de første årene. Nå har jeg det i fingrene og vet hva jeg skal, og tiden er inne for å lære opp neste generasjon. Ikke gjøre det etter de er i seng....
 
Prioriterer riktig du[emoji12] ihvertfall mest behagelig...[emoji6]
Ble å lage sylte i stua, oppvarmet av den ovnen.

Gangen må jeg derved ta en annen dag.

Fint planen min sluttet en dag før jul, og deretter har en uke til alt vi ikke rakk.

Men gangen trenger ikke bare julevasken sin. Den trenger en real opprydding også, sånn den gjør.... Hver uke egentlig.
Så jeg er nok ikke ferdig med den til jul selv om jeg får tatt den nå....
 
Idag børja eg spise sunt. Herregud. Kænner søtsuget . Idag har eg levd på sallad omelett och kylling . Nær førsvinner søtsuget. Noen som har tips hvordan få den vekk. Kanske eg skulle gått ut och sprunget hver gang eg kænner søtsuget :p
 
Last edited:
Vel, jeg skrev egentlig feil. De gjør ting når jeg maser lenge nok. Ting skjer sjeldent på første forsøk. Så skal ting bli gjort må jeg gjøre det selv eller mase i en evighet.

Skjønner...det er slitsomt![emoji20] enkleste blir jo da å gjøre det selv...
 
Nok et forsøk på trening i dass. Utslitt! Jeg har ikke gjort noe fysisk som skal gjøre formen så dårlig, så jeg tror nok det er stress kombinert med en dårlig periode der jeg er sliten i hodet. Jeg gleder meg til jul, men jeg gruer meg til det som følger med. Som er mas om at ting skal gjøres, tristhet over at ting ikke ble gjort som jeg hadde så lyst til, og følelsen av å være alene.

Så kjipt du har det sånn[emoji20] får du snakket med noen?
 
Back
Topp