Skravletråd November

Jeg er ikke god på å lage mat

Men julens tradisjoner tar jeg med meg. Så vi tørker kjøtt til pinnekjøtt og fenalår, jeg lager sylte og noen år lammerull.

Slikt vil jeg også gjøre![emoji4] eller jeg skulle ønske jeg likte å gjøre sånt!
Flink du er![emoji1]

Jeg sitter på stua forran vifteovnen og prøver å ignorere at jeg har planlagt en liten time med rydding og vasking av gangen nede. Bort med klær og rot (og hvordan har jeg tenkt å støvsuge når sønnen sover med åpen dør til den gangen?)
Never mind å lage sylte. Første del av prosessen i alle fall.

Hver av disse ca en time. Og reelt helst i seng om under to. Inkl kveldsmat og jeg skulle jo rekke en tidsfrist på farmville som er i kveld en gang.... Prioritere...... Trolig er ikke gulvet forran vifteovnen rett prioritet...

Prioriterer riktig du[emoji12] ihvertfall mest behagelig...[emoji6]

Joda. Vi er begynt på en lang prosess som trolig vil ta noen år før jeg blir bedre :( han sier jeg kan ha en prolaps i ryggen men skal i røngten for å finne det ut. I tillegg er muskelsvinnet så stort at kroppen er rett og slett kjempesvalk :( trodde det ikke var så ille. Går jo hver dag og håper at imorgen er jeg bedre. Men nå begynner jeg og skjønne at dette vil ta lang tid :(

Å nei, håper ikke det er prolaps![emoji20] krysser fingre for deg!

Bra hun godtar han på dagen[emoji2] hjelper deg jo litt når han er hjemme!

Men da må jeg som regel gjøre husarbeid. Jeg føler at jeg er den i huset som gjør ting som må gjøres, mens de andre gjør ting når jeg sier at de må. Sliten jeg :(

Men da må jeg som regel gjøre husarbeid. Jeg føler at jeg er den i huset som gjør ting som må gjøres, mens de andre gjør ting når jeg sier at de må. Sliten jeg :(

Da må du bli flinkere til å dele ut oppgaver![emoji2] Hilsen ei som trener på det samme[emoji6]

Da må du bli flinkere til å dele ut oppgaver![emoji2] Hilsen ei som trener på det samme[emoji6]

Vel, jeg skrev egentlig feil. De gjør ting når jeg maser lenge nok. Ting skjer sjeldent på første forsøk. Så skal ting bli gjort må jeg gjøre det selv eller mase i en evighet.

Nok et forsøk på trening i dass. Utslitt! Jeg har ikke gjort noe fysisk som skal gjøre formen så dårlig, så jeg tror nok det er stress kombinert med en dårlig periode der jeg er sliten i hodet. Jeg gleder meg til jul, men jeg gruer meg til det som følger med. Som er mas om at ting skal gjøres, tristhet over at ting ikke ble gjort som jeg hadde så lyst til, og følelsen av å være alene.

Back
Topp