Skravletråd November

Det er et godt poeng[emoji4] har ribbe julaften vi[emoji4]
I vårt tilfelle mener jeg selvsagt ribbefett fra fåreribbe da. Pinnekjøtt er jo saltet, tørket (speket egentlig. Vi gjør jo det samme med fenalåret (spikkekjøtt) frem til dette punkt) og deretter dampet fåreribbe.

Jeg ble sulten. Gleder meg til jul

Gleder meg till MR imon eg har vont. Hvor lang tid tror dere det tar før man får svar??

God kveld alle sammen.
Skjedd noe spennende i dag?

Så kjedelig.
Masse lykke til.
Måler du selv siden du tror det, eller er det bare en følelse?
Jeg måler selv, og det fastende blodsukkeret mitt liggeralt for høyt. Så ble insulin kveld og morgen. Og så klart glemte den og gi med sprøytespisser til pennen, så må vente til i morra før jeg får starte.

Jeg måler selv, og det fastende blodsukkeret mitt liggeralt for høyt. Så ble insulin kveld og morgen. Og så klart glemte den og gi med sprøytespisser til pennen, så må vente til i morra før jeg får starte.
Så kjedelig da.
Jeg var heldig som slapp insulin den gang jeg hadde det.
Ditt første barn, eller har du fra før?

Venter på fysioterapi time. Ny fysioterapeut jeg aldri har vært hos. Skled med ene beinet på tur til bilen i morges da det er is og slaps ute. Fikk et skikkelig smell i bekkenet og mellom låra gikk noe i ene låret i lås. Auauau !

Au da![emoji31] håper du fikk hjelp!

Skal til diabetessykepleier med svangerskapsdiabetesen. Og jeg er rimelig sikker på at det blir insulin[emoji85] men det jeg grua meg mest til var å kjøre, jeg liker virkelig ikke å kjøre bil.

Æsj, håper det gikk fint[emoji85]

Back
Topp