Skravletråd November

Venter på fysioterapi time. Ny fysioterapeut jeg aldri har vært hos. Skled med ene beinet på tur til bilen i morges da det er is og slaps ute. Fikk et skikkelig smell i bekkenet og mellom låra gikk noe i ene låret i lås. Auauau !

Venter på fysioterapi time. Ny fysioterapeut jeg aldri har vært hos. Skled med ene beinet på tur til bilen i morges da det er is og slaps ute. Fikk et skikkelig smell i bekkenet og mellom låra gikk noe i ene låret i lås. Auauau !
Ufff Max uheldig du var. Lycka till hos fysio

Så godt å ha det slik[emoji4]
Hvordan er formen om dagen?
Helga har vært både bra og skikkelig drit[emoji85]
Ja, det er litt godt [emoji171]
Formen svinger, men holdes noenlunde i sjakk med smertestillende og kvalmestillende.
Hvorfor dritt? [emoji171]

Jeg gleder meg så til jul at det kiler i magen! Og siden livet mitt består av pc spill om dagen så endte jeg opp med ny mus og headset på fredag [emoji85]

Hvordan har helgen vært jenter? [emoji171]

Gleder meg til jul jeg også[emoji1] og til heeele desember!
Helgen har vært helt grei, meg og to barn hjemme[emoji2] mann og minstemann var hos svigers..

Kan ikke mannen legge litt da?[emoji4] eller er det kun pupp som gjelder?
Håper du klarer å hente litt energi[emoji173]️

Kun pupp ja. Ellers hadde han gjort det. Han er flinkest til å få henne til å sove på dagtid da.

Jeg gleder meg så til jul at det kiler i magen! Og siden livet mitt består av pc spill om dagen så endte jeg opp med ny mus og headset på fredag [emoji85]

Hvordan har helgen vært jenter? [emoji171]

Oooh. Merke? Vi hadde headset fra Wow for noen år siden. Kjempegøy med alle stemmene ^^ Synd kvaliteten på headsettet var så dårlig.

Ja, det er litt godt [emoji171]
Formen svinger, men holdes noenlunde i sjakk med smertestillende og kvalmestillende.
Hvorfor dritt? [emoji171]
Bra det funker noenlunde da. Vet du noe mer om hva som skjer? Lengesiden jeg har sett deg her, så har ikke fått med meg hvis du har skrevet noe.
Nei, mest hormoner og dårlig form egentlig.

Hva slags kontroll skal du på?[emoji4]
Skal til diabetessykepleier med svangerskapsdiabetesen. Og jeg er rimelig sikker på at det blir insulin[emoji85] men det jeg grua meg mest til var å kjøre, jeg liker virkelig ikke å kjøre bil.

Back
Topp