Flink du er[emoji1] julegaver?
Neida, har ingen barn i familien med unger i dukkealder, så her blir det litt til eldste mi og litt for eventuell salg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er[emoji1] julegaver?
Ohhh så mye fint
God morgen .
Ja jeg satser på det. Rakk å duppe litt nå mens hun sov luren sin, og har kagd meg ei stor kanne kaffeÅ nei[emoji17] så utrolig kjipt. Håper du får slappet av litt på dagen i dag i det minste.
Ufff Max uheldig du var. Lycka till hos fysioVenter på fysioterapi time. Ny fysioterapeut jeg aldri har vært hos. Skled med ene beinet på tur til bilen i morges da det er is og slaps ute. Fikk et skikkelig smell i bekkenet og mellom låra gikk noe i ene låret i lås. Auauau !
Varfør våken hele natten?Nesten god ettermiddag her føler jeg. Vært våken nesten hele natta
Ja, det er litt godt [emoji171]Så godt å ha det slik[emoji4]
Hvordan er formen om dagen?
Helga har vært både bra og skikkelig drit[emoji85]
Ja det er veldig sant! Blir litt babygrøt i hodet av å bare gå hjemme
Greit med en rolig formiddag da[emoji4]
Jeg burde sovet en time før jeg skal på kontroll, men gruer meg så har ikke nubbsjans til å sovne.
Jeg gleder meg så til jul at det kiler i magen! Og siden livet mitt består av pc spill om dagen så endte jeg opp med ny mus og headset på fredag [emoji85]
Hvordan har helgen vært jenter? [emoji171]
Neida, har ingen barn i familien med unger i dukkealder, så her blir det litt til eldste mi og litt for eventuell salg
Det er slitsomt for mor. Men godt hu roer seg fort ved puppen da.
Kan ikke mannen legge litt da?[emoji4] eller er det kun pupp som gjelder?
Håper du klarer å hente litt energi[emoji173]️
Jeg gleder meg så til jul at det kiler i magen! Og siden livet mitt består av pc spill om dagen så endte jeg opp med ny mus og headset på fredag [emoji85]
Hvordan har helgen vært jenter? [emoji171]
Selger du dukkeklær og ?Jaa nå har jeg klippa ut masse dukkemønstre så nå bli det full garderobe på husets dukker
Bra det da, må ha litt å gå på[emoji28]Ja jeg satser på det. Rakk å duppe litt nå mens hun sov luren sin, og har kagd meg ei stor kanne kaffe
Bra det funker noenlunde da. Vet du noe mer om hva som skjer? Lengesiden jeg har sett deg her, så har ikke fått med meg hvis du har skrevet noe.Ja, det er litt godt [emoji171]
Formen svinger, men holdes noenlunde i sjakk med smertestillende og kvalmestillende.
Hvorfor dritt? [emoji171]
Skal til diabetessykepleier med svangerskapsdiabetesen. Og jeg er rimelig sikker på at det blir insulin[emoji85] men det jeg grua meg mest til var å kjøre, jeg liker virkelig ikke å kjøre bil.Hva slags kontroll skal du på?[emoji4]
De er jo mestere på å merke slike ting også da[emoji28]Som regel går det helt fint, men når jeg er så sliten og trenger å puste litt så blir det verre.