God morgen[emoji4]God morgen!
Hvordan er formen din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen[emoji4]God morgen!
Veldig greit faktiskPraktisk å være litt kjent sikkert
Lørdagen var fin og i går var en skikkelig pyton dag.
Er det kun puppen som gjelder ved legging?
Da har jeg ankommet det første hotellet
Gi meg gjerne noen linker jeg kan jobbe utifra
Absolutt, og siden hun ikke er mer enn 4 mnd så hadde jeg sett for meg at det kom til å bli ei god stund før jeg kunne være borte fra henne en hel kveld. Helt greit å kunne dra på venninnebesøk og lufte vettet av og til, og være trygg på at frøkna faktisk takler det helt supert!
Sitter og klipper ut dukkeklær [emoji16]
Ja, jeg sa jeg kunne sjekke i boden om vi hadde en nyere, men han hadde mistet lysten på det, og jeg liker jo ikke, så da ble det sånn
Vi lager sikkert ekte til jul, eller kjøper i det minste en fersk pose
Det er slitsomt for mor. Men godt hu roer seg fort ved puppen da.Ja, og ellers om hun våkner om natten. Trenger bare pupp i noen sekunder for å roe seg og sovne igjen, men uten pupp roer hun seg ikke.
Trøtt, lillemor startet klokken fem.God morgen[emoji4]
Hvordan er formen din?
Pose også en skvett ribbefett så duger den. Men vi får se. Alt ettersom stressnivå på julaften det.Ekte er best[emoji173]️ men posen duger!
God morgenGod morgen!
ShoppeGod morgen alle sammen!
Har nå vært oppe i 1,5 t og snuppa sover fortsatt[emoji12]
Hva er deres planer for dagen?
Jeg er også trøtt. Og har ingen andre enn meg selv å skylde på da frøkna sov til 8.20[emoji85]Trøtt, lillemor startet klokken fem.
Men ellers grei.
Du da
Kos deg[emoji1]Shoppe
Will doKos deg[emoji1]
Ohhh så mye fintFant noen fine instabilder av slike dukkeklær jeg har mønster til blant annet