Jeg vet nemlig at frøkna får babyborn til jul
Da må det vel kanskje bli en liten dukkegarderobe til henne etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh hjelpes blir dyrt for meg dettehun er veldig opptatt av hunderFant noen fine instabilder av slike dukkeklær jeg har mønster til blant annet
Også lik kjole så matche baby hihi cuteFant noen fine instabilder av slike dukkeklær jeg har mønster til blant annet
Åh hjelpes blir dyrt for meg dettehun er veldig opptatt av hunder
Vannet ut for lenge (det sto 16-30 timer, vårt lå vel knapt 16....) etter min smak men godt var det
Og fastslått at eldste liker. Og jentene ikke liker.
Det burde du! Vi har litt rester. Og fortsatt klær som må brettes.
Også lik kjole så matche baby hihi cute
Godt det også!
Ja veldig! Jeg hadde ikke trodd det skulle gå såpass greit så jeg er positivt overraska.
Håper det. Lei av sykdom i hus
Skjønner jeg godt[emoji31]
Du vet du ikke er i slaget når smertene i kroppe er blitt så ille at man skjelver [emoji849]
Ikke gi meg ideerJa. Kanskje hun må få en bukse og genser til dukka som marcher storebrors sett [emoji28]
Uff da[emoji20] sender deg en klem![emoji173]️
Ikke gi meg ideer
Kjennet meg igjen fra sist gang. Så spent på hvordan det blir nå, med to[emoji28]Husker jeg også sov lite de siste ukene av graviditeten ja.. nå er jeg frittgående zombie med umettelig søvnbehov
Krysse fingrene for det[emoji4]Håper det blir sånn her også, for det var sinnsykt vondt!
Da vet vi det. Men vi har ikke kjøpt til jul da. Det er saltet og tørket hjemme hos mine foreldre.Da vet dere det[emoji1] hadde dere kålrotstappe til? Det er det beste jeg vet![emoji1]