Skravletråd November

Da vet vi det. Men vi har ikke kjøpt til jul da. Det er saltet og tørket hjemme hos mine foreldre.

Vi skal ha kålrotstappe til ja. Jeg liker det ikke det hører definitivt med. Men vi jukser og bruker en pose sånn i dag var tanken. Og så viste ser seg at den var passert dato i vår og lukter ikke bra sa mannen så da ble det uten

Best å la være om den lukter rart[emoji12]

Da har jeg ankommet det første hotellet

Deilig å vite at man fint kan være borte en kveld[emoji2]
Absolutt, og siden hun ikke er mer enn 4 mnd så hadde jeg sett for meg at det kom til å bli ei god stund før jeg kunne være borte fra henne en hel kveld. Helt greit å kunne dra på venninnebesøk og lufte vettet av og til, og være trygg på at frøkna faktisk takler det helt supert!

Best å la være om den lukter rart[emoji12]

Ja, jeg sa jeg kunne sjekke i boden om vi hadde en nyere, men han hadde mistet lysten på det, og jeg liker jo ikke, så da ble det sånn

Vi lager sikkert ekte til jul, eller kjøper i det minste en fersk pose

Ja den ser jeg! Det er ikke akkurat veldig mye søvn å få de første månedene!
Hadde jo en eksemplarisk baby som sov bra de to første mnd. Bare våkna for mat et par ganger og sovna igjen. Mens mor ble liggende våken i timesvis hver natt[emoji85]

Hatt en fin helg da?
Vi har vært på en kort familietur, og har kost oss masse. Men jeg er utslitt nå. Trøtt og lei. Kjenner at det hadde vært fint å få vært litt alene, men babyen er jo helt avhengig av meg. Det er for det meste helt ok, men nå som jeg er så sliten så kjenner jeg at det hadde vært fint om noen andre kunne tatt ansvaret for legging av og til.

Hadde jo en eksemplarisk baby som sov bra de to første mnd. Bare våkna for mat et par ganger og sovna igjen. Mens mor ble liggende våken i timesvis hver natt[emoji85]
Sånn er jeg også i perioder.. skikkelig plagsomt å ligge våken når babyen sover!

Hatt en fin helg da?
Vi har vært på en kort familietur, og har kost oss masse. Men jeg er utslitt nå. Trøtt og lei. Kjenner at det hadde vært fint å få vært litt alene, men babyen er jo helt avhengig av meg. Det er for det meste helt ok, men nå som jeg er så sliten så kjenner jeg at det hadde vært fint om noen andre kunne tatt ansvaret for legging av og til.
Lørdagen var fin og i går var en skikkelig pyton dag.
Er det kun puppen som gjelder ved legging?

Back
Topp