Det er tidlig å bli syk stakkarsLitt over tre mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er tidlig å bli syk stakkarsLitt over tre mnd
Ja veldig! Jeg hadde ikke trodd det skulle gå såpass greit så jeg er positivt overraska.Det er jo bra![emoji1]
Satse snart på topp form da[emoji4]
Huff så mye sykdom helt glemt å måle jeg , Men skjønner jo du har hendene fulle. Masse god bedring
Det er tidlig å bli syk stakkars
Til tirsdagBra lenge blir dere ?
Blir til tirsdag var her for 1 år siden ogsåNyyyt! Det er en flott by. Blir du lenge?
Takk for detGodt å høre[emoji1] happy shopping!
Det skulle jo bare mangle![emoji28] var det liksom ikke black week da?!
Ja det skall egVille tatt en tur til lege ja[emoji4]
Ikke stress med det masse god bedringTakk skal du ha jeg har klippa opp setter til gutten din må bare ha par timer og sy. Håper eldste er frisk nok til bhg imorgen. Almennformen hennes er helt fin så vedvarer den slik blir det bhg da får jeg sydd litt på dagtid. Satser på de sterke smertestillende jeg går på tar vekk ontene i kroppen
Ikke stress med det masse god bedring
Babyborn ?Neida det skal jeg ikke men godt å få sydd litt. Liker det jo så godt
Har tegna opp dukkemønstre så snart skal jenta få en hel dukkegarderobe til dukkene sine
Huff kjære deg forresten du vet min søster det gikk så galt sist og du skulle lage nest. De har fått en datter nåDu vet du ikke er i slaget når smertene i kroppe er blitt så ille at man skjelver [emoji849]
Babyborn ?
Huff kjære deg forresten du vet min søster det gikk så galt sist og du skulle lage nest. De har fått en datter nå[emoji173]️
Da vil jeg nok bestille etterhvertJa er til dukker på ca 44 cm og de ligger på rundt det. Så blir til den ja
Mhm kom i uke 32 , men gått veldig fintÅåh så herlig tenkte på de stakkar. Men så fantastisk at de endelig har fått sin skatt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Da vil jeg nok bestille etterhvert
Mhm kom i uke 32 , men gått veldig fint [emoji173]️
Jeg vet nemlig at frøkna får babyborn til julSå gøy. Da får jeg kanskje laga masse dukkeklær blir vel for mye med haugevis av kjoler og sett til linneas dukke [emoji28]
Det var tidlig det. Men så bra det gikk fint [emoji173]️