Skravletråd November

Huff så mye sykdom :( helt glemt å måle jeg , Men skjønner jo du har hendene fulle. Masse god bedring

Takk skal du ha :) jeg har klippa opp setter til gutten din ;) må bare ha par timer og sy. Håper eldste er frisk nok til bhg imorgen. Almennformen hennes er helt fin så vedvarer den slik blir det bhg :) da får jeg sydd litt på dagtid. Satser på de sterke smertestillende jeg går på tar vekk ontene i kroppen :)

Takk skal du ha :) jeg har klippa opp setter til gutten din ;) må bare ha par timer og sy. Håper eldste er frisk nok til bhg imorgen. Almennformen hennes er helt fin så vedvarer den slik blir det bhg :) da får jeg sydd litt på dagtid. Satser på de sterke smertestillende jeg går på tar vekk ontene i kroppen :)
Ikke stress med det:) masse god bedring

Ikke stress med det:) masse god bedring

Neida det skal jeg ikke ;) men godt å få sydd litt. Liker det jo så godt :)
Har tegna opp dukkemønstre så snart skal jenta få en hel dukkegarderobe til dukkene sine :)

Du vet du ikke er i slaget når smertene i kroppe er blitt så ille at man skjelver [emoji849]

Du vet du ikke er i slaget når smertene i kroppe er blitt så ille at man skjelver [emoji849]
Huff kjære deg:( forresten du vet min søster det gikk så galt sist og du skulle lage nest. De har fått en datter nå❤️

Huff kjære deg:( forresten du vet min søster det gikk så galt sist og du skulle lage nest. De har fått en datter nå[emoji173]️

Ååh så herlig :D tenkte på de stakkar. Men så fantastisk at de endelig har fått sin skatt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Da vil jeg nok bestille etterhvert;)

Mhm kom i uke 32 , men gått veldig fint [emoji173]️

Så gøy. Da får jeg kanskje laga masse dukkeklær ;) blir vel for mye med haugevis av kjoler og sett til linneas dukke [emoji28]

Det var tidlig det. Men så bra det gikk fint [emoji173]️

Så gøy. Da får jeg kanskje laga masse dukkeklær ;) blir vel for mye med haugevis av kjoler og sett til linneas dukke [emoji28]

Det var tidlig det. Men så bra det gikk fint [emoji173]️
Jeg vet nemlig at frøkna får babyborn til jul :)

Back
Topp