God morgen alle
God ettermiddag Lilleulven[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle
Julemesse her i dag
hadde håpet de vonde ørene og den vonde halsen ble mirakuløst bedre over natten
Cristiania Glassmagasin
God formiddag . Her legger eg minstemann. Eldste skall på besøk snart.
Imon er det 1 uke siden eg børja på selexid 400mg oxh idag har eg symptomer på uvi igjen. Det er så vont och ibland blodspor. Beklager detaljer. Syns uvi er værre æn att føde.
Julestemning
Guttungen øver til julekonsert på fløyta si, og duften av pinnekjøtt.... Det viste seg at min "å. Det var vel godt" om mannens julebord på fredag resulterte i at han tenkte at jeg kommer meg ikke på noe julebord (joda. Jeg var med jobben i oktober, men da fikk vi ikke julemat) så da kjøpte vi pinnekjøtt på kiwi i går og har til middag i dag. Normalt ville vi vel heller tatt det neste søndag men da er det julegrantenning før svømmekurs så det blir dårlig med tid for sånn langtidsmiddag. I dag er det også svømming. Men ikke noe annet da i alle fall.
Ronja!!!!
Jeg bretter klær. Her er mye. Og vaskemaskina går for tredje gang i dag så det blir bare mer!
Kan du komme og ta det? Du kan sikkert få smake middag hos oss som takk
Snart mat
Vi har lagd silkedeig, boller og kanelsnurrerGod formiddag[emoji1] hva skal dere lage?
Hei!
Tror ikke vi har snakket sammen før [emoji4]
Biting trenger ikke være kroken på døra for ammingen. Jeg ammet til yngste var nesten 2 år, og hun fikk også tenner, og prøvde seg på biting en liten periode.
Jeg tok henne bare vekk fra puppen, og venta med å tilby. Men hun var vel 3 mnd eldre en di.
Behøver ikke være tenner enda heller, ser du noen? Kan være gommene som er hardere også, og at hun er blitt sterkere i kjeven.
Hehehe!Nop, jeg havnet på den ene festen [emoji14]
Takk for tips Sa "au" og pakka bort puppen, usikker på om hun er stor nok nok til å forstå, men det vil vel vise seg.Biting er vondt, men ikke kroken på døra for amming. Koble fra. Tilby igjen. Koble fra hver gang hun biter. Trekk baby tett til deg, press hodet inn i puppen når hun biter, da slipper hun. Stikk en finger i munnviken om du må for å bryte vakuum og koble fra.
Og prøv igjen. Det går over.
Snuppa på snart to har munnen full av tenner
Husker jeg også sov lite de siste ukene av graviditeten ja.. nå er jeg frittgående zombie med umettelig søvnbehovJeg gjør det nå om dagen, 5 var sikkert å ta i altså[emoji28] men tror kroppen driver å trener til baby kommer. Sover aldri lenger enn 7, og nå har snuppa begynt å sove til 8. Så super irriterende og våkne en time før da jeg egentlig har behov for søvn.
Håper det blir sånn her også, for det var sinnsykt vondt!Her bet frøkna helt frem til tennene kom, da var det slutt på biting. Var livredd for hvordan det ville bli, men gikk over all forventning.
Takk. Verkar som de medisinerna ikke hjalp helt likevel. Må væl till legen imon igjenUff....[emoji20] masse god bedring!
Vad er silkedeig?Vi har lagd silkedeig, boller og kanelsnurrer
Vad har dere till middag idag?Snart mat
Mhm! Hvor gammel er babyen din?Ja er fælt spesielt når de er så små
Relativt greit! Hun hadde våkna etter en times rid (som vanlig), så det hadde vært en del smokkeputting i løper av kvelden. Sovna for natta etter et flaskemåltid i 22 tida og sov fram til jeg la meg 01.30.Hvordan gikk kvelden?[emoji2]