Er i KrakówHvor er du på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i KrakówHvor er du på vei?
Ja det håper jeg også. Sykt vondt!Au da[emoji31] håper hun slutter med det!
Har det super bra!Weee, skikkelig misunnelig på dere!![emoji1]
Takk og god tur til derekos dere❤
Bra lenge blir dere ?Har det super bra!
Det gjorde viSå koselig[emoji318] kos dere masse
Nyyyt! Det er en flott by. Blir du lenge?Er i Kraków
TakkGod tur og kos dere masse[emoji1]
Hatt en fin dag?God ettermiddag[emoji1]
Vannet ut for lenge (det sto 16-30 timer, vårt lå vel knapt 16....) etter min smak men godt var detKos deg med julemiddag Sara![emoji1]
Det burde du! Vi har litt rester. Og fortsatt klær som må brettes.Fristende tilbud![emoji1] spesielt siden jeg aldri har smakt pinnekjøtt!!
Godt det også!Skal starte på vår mat nå[emoji2] kjøttkaker!
Mhm! Hvor gammel er babyen din?
Slitsomt. Ta vare på deg selv.
Jeg fikk en halsbetennelse og kunne ikke spise uten å ha tatt smertestillende i rett tid i forkant, da jeg ble innlagt med jentungen med rs den gangen. Det var ikke noe godt, mildt sagt.
Minnene av fortrengte hendelser dukker opp. Sorry.
God bedring til dere alle.
Vi har lagd silkedeig, boller og kanelsnurrer
Takk. Verkar som de medisinerna ikke hjalp helt likevel. Må væl till legen imon igjen
Relativt greit! Hun hadde våkna etter en times rid (som vanlig), så det hadde vært en del smokkeputting i løper av kvelden. Sovna for natta etter et flaskemåltid i 22 tida og sov fram til jeg la meg 01.30.
Ja det håper jeg også. Sykt vondt!
Har det super bra!
Huff så mye sykdom helt glemt å måle jeg , Men skjønner jo du har hendene fulle. Masse god bedringTenker mye på da lille di fikk rs. Er så redd for det samme :/ slike minner dukker jo av og til opp.
Jenta er så surklete og tett. Kan ikke bruke nesesuger noe særlig da hun er sår og det kommer litt blod ut da. Klarer knapt og hoste og høres ut som en skikkelig whiskystemme på henne. Håper den går over snart og hun blir bedre.
Har to unger som ikke sover på natta nå. Eller dagen for den saks skyld. Og ei heller jeg pga mine ting. Slitt med søvnen lenge. Blir ikke bedre av dette.
Halsbetennelse er fryktelig vondt. Hatt det så mange ganger at den smerten kjenner jeg godt til.
Takk. Kjenner jeg overhodet ikke har tid til noe mer egen sykdom. Er jo syk sånn sett hver dag, og denne blir bare toppen på kransekaka når alt verker ekstra. Plages med smerter i ledd og muskler til den grad at jeg ofte er sengeliggende og klarer meg ikke uten sterke smertestillende. Men nå gjør selve huden også vondt. Føler meg bare enda mer dritt