Skravletråd November

Jeg føler ikke at jeg ser forskjell på når jeg ikke gidder og bare er lat, og når jeg faktisk bør lytte til kroppen. Og jeg liker ikke å gi meg når jeg først har begynt. Men men, er vel noe å trene på det og :)

Ikke alltid lett å vite forskjellen nei[emoji4]
Synes du er flink jeg![emoji2]

Samme status som igår. Sitter godt i denne tettheten og hese stemmen :/

Våknet selv opp og hostet opp blodig slim, så hele gjengen blir nok syk her på rekke og rad :/

Slitsomt. Ta vare på deg selv.

Jeg fikk en halsbetennelse og kunne ikke spise uten å ha tatt smertestillende i rett tid i forkant, da jeg ble innlagt med jentungen med rs den gangen. Det var ikke noe godt, mildt sagt.

Minnene av fortrengte hendelser dukker opp. Sorry.

God bedring til dere alle.

God formiddag . Her legger eg minstemann. Eldste skall på besøk snart.
Imon er det 1 uke siden eg børja på selexid 400mg oxh idag har eg symptomer på uvi igjen. Det er så vont och ibland blodspor. Beklager detaljer. Syns uvi er værre æn att føde.

Julestemning

Guttungen øver til julekonsert på fløyta si, og duften av pinnekjøtt.... Det viste seg at min "å. Det var vel godt" om mannens julebord på fredag resulterte i at han tenkte at jeg kommer meg ikke på noe julebord (joda. Jeg var med jobben i oktober, men da fikk vi ikke julemat) så da kjøpte vi pinnekjøtt på kiwi i går og har til middag i dag. Normalt ville vi vel heller tatt det neste søndag men da er det julegrantenning før svømmekurs så det blir dårlig med tid for sånn langtidsmiddag. I dag er det også svømming. Men ikke noe annet da i alle fall.

Ronja!!!!

Jeg bretter klær. Her er mye. Og vaskemaskina går for tredje gang i dag så det blir bare mer!

Kan du komme og ta det? Du kan sikkert få smake middag hos oss som takk :-)

Back
Topp