he he takk
Fant ingen som sparket ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
he he takk
Jeg drar til Trondheim i morgen ettermiddag.london
men noen er i Kraków nå ja
hvor skal du?
så kjipt
Hoho[emoji23] nedtur!!
Nei huff! Det er så vondt i mammahjertet.Ja håper hun får stemmen tilbake snart og ikke er så sår. Hun klarer ikke bable eller gråte
Uff, våkner du etter så få timer? Jeg kan fint sove 10 timer i strekkDet var bra[emoji4] jeg fikk ikke sove selv om jeg hadde mulighet en gang til. Så nå er jeg på overtid, hormonell og fin[emoji85][emoji85][emoji85] men legger jeg meg nå er det morran kl 5 i morra.
Dårlige naboer?Vi har fått 2 nabovarsler på fest i kveld.
Var akkurat ute med noe papp, ikke nok med at vi ikke hører noe inne, men ute var det stille som i graven.....
Hei!Blitt bitt i begge brystvortene i kveld frøkna er 4 mnd og det er definitivt tenner på gang. Håper ikke dette blir kroken på døra for ammingen
Nop, jeg havnet på den ene festen [emoji14]Dårlige naboer?
PS4 brillerDet førtjener han sikker . Vad blev det før noet.
Biting er vondt, men ikke kroken på døra for amming. Koble fra. Tilby igjen. Koble fra hver gang hun biter. Trekk baby tett til deg, press hodet inn i puppen når hun biter, da slipper hun. Stikk en finger i munnviken om du må for å bryte vakuum og koble fra.Blitt bitt i begge brystvortene i kveld frøkna er 4 mnd og det er definitivt tenner på gang. Håper ikke dette blir kroken på døra for ammingen
Ps4-briller sånn vr sak.hva får han?
Ja. Hun blir jo snart to. Ikke så ofte hun sover på dagen hjemme, og ammingen tar jo snart slutt. Men akkurat det haster ikke for meg denne gangen (heller) kjenner jeg. Det er siste gangen..Bare å nyte det de siste gangene da[emoji4]
Så herlig å kunne gjøre sånt!Tror hun kommer til å bli sjokkert.
Jeg handlet for rett over kr 1.000,-.
Bruker litt mer på henne enn de andre besteforeldrene siden hun faktisk er der for barnebarna.
Men siden det var 60% er verdien egentlig rett over kr 2.500,- og hun kjenner godt hva det koster....
Hvordan er formen nå i dag for lillemor?Ja håper hun får stemmen tilbake snart og ikke er så sår. Hun klarer ikke bable eller gråte
Jeg gjør det nå om dagen, 5 var sikkert å ta i altså[emoji28] men tror kroppen driver å trener til baby kommer. Sover aldri lenger enn 7, og nå har snuppa begynt å sove til 8. Så super irriterende og våkne en time før da jeg egentlig har behov for søvn.Uff, våkner du etter så få timer? Jeg kan fint sove 10 timer i strekk
Her bet frøkna helt frem til tennene kom, da var det slutt på biting. Var livredd for hvordan det ville bli, men gikk over all forventning.Blitt bitt i begge brystvortene i kveld frøkna er 4 mnd og det er definitivt tenner på gang. Håper ikke dette blir kroken på døra for ammingen
Krysser alt jeg kan for at vi skal få til ammingen denne gangen også. Og at vi kommer så nærme 2 år som mulig.Ja. Hun blir jo snart to. Ikke så ofte hun sover på dagen hjemme, og ammingen tar jo snart slutt. Men akkurat det haster ikke for meg denne gangen (heller) kjenner jeg. Det er siste gangen..