Skravletråd November

london
men noen er i Kraków nå ja

hvor skal du?
Jeg drar til Trondheim i morgen ettermiddag.
Møter og studie.
Drar hjem på fredag

Det var bra[emoji4] jeg fikk ikke sove selv om jeg hadde mulighet en gang til. Så nå er jeg på overtid, hormonell og fin[emoji85][emoji85][emoji85] men legger jeg meg nå er det morran kl 5 i morra.
Uff, våkner du etter så få timer? Jeg kan fint sove 10 timer i strekk

Blitt bitt i begge brystvortene i kveld:arghh::arghh: frøkna er 4 mnd og det er definitivt tenner på gang. Håper ikke dette blir kroken på døra for ammingen:(

Last edited:
Blitt bitt i begge brystvortene i kveld:arghh::arghh: frøkna er 4 mnd og det er definitivt tenner på gang. Håper ikke dette blir kroken på døra for ammingen:(
Hei!

Tror ikke vi har snakket sammen før [emoji4]

Biting trenger ikke være kroken på døra for ammingen. Jeg ammet til yngste var nesten 2 år, og hun fikk også tenner, og prøvde seg på biting en liten periode.
Jeg tok henne bare vekk fra puppen, og venta med å tilby. Men hun var vel 3 mnd eldre en di.
Behøver ikke være tenner enda heller, ser du noen? Kan være gommene som er hardere også, og at hun er blitt sterkere i kjeven.

Biting er vondt, men ikke kroken på døra for amming. Koble fra. Tilby igjen. Koble fra hver gang hun biter. Trekk baby tett til deg, press hodet inn i puppen når hun biter, da slipper hun. Stikk en finger i munnviken om du må for å bryte vakuum og koble fra.

Og prøv igjen. Det går over.

Snuppa på snart to har munnen full av tenner

God morgen! I dag skal snuppa og jeg ha en lage-dag! :)

Bare å nyte det de siste gangene da[emoji4]
Ja. Hun blir jo snart to. Ikke så ofte hun sover på dagen hjemme, og ammingen tar jo snart slutt. Men akkurat det haster ikke for meg denne gangen (heller) kjenner jeg. Det er siste gangen..

Tror hun kommer til å bli sjokkert.
Jeg handlet for rett over kr 1.000,-.
Bruker litt mer på henne enn de andre besteforeldrene siden hun faktisk er der for barnebarna.
Men siden det var 60% er verdien egentlig rett over kr 2.500,- og hun kjenner godt hva det koster....
Så herlig å kunne gjøre sånt!

Uff, våkner du etter så få timer? Jeg kan fint sove 10 timer i strekk
Jeg gjør det nå om dagen, 5 var sikkert å ta i altså[emoji28] men tror kroppen driver å trener til baby kommer. Sover aldri lenger enn 7, og nå har snuppa begynt å sove til 8. Så super irriterende og våkne en time før da jeg egentlig har behov for søvn.

Her bet frøkna helt frem til tennene kom, da var det slutt på biting. Var livredd for hvordan det ville bli, men gikk over all forventning.

Ja. Hun blir jo snart to. Ikke så ofte hun sover på dagen hjemme, og ammingen tar jo snart slutt. Men akkurat det haster ikke for meg denne gangen (heller) kjenner jeg. Det er siste gangen..
Krysser alt jeg kan for at vi skal få til ammingen denne gangen også. Og at vi kommer så nærme 2 år som mulig.

Back
Topp