Stakkars liten.
Ja håper hun får stemmen tilbake snart og ikke er så sår. Hun klarer ikke bable eller gråte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars liten.
Greit det jaJa veldig! Godt hun ikke skremte vetttet av bedteforeldrene mtp barnevakt siden. Håper hun sover like godt i kveld når jeg skal på julebord nr 2 og pappaen er hjemme!
Ahh. Den er skummel. Veldig lav terskel da ja.Jada. Vi ringer sporensk om det blir verre. Hun er 3 mnd
Ja håper hun får stemmen tilbake snart og ikke er så sår. Hun klarer ikke bable eller gråte
Ahh. Den er skummel. Veldig lav terskel da ja.
Obs på rs. Det kan bli fort dårligere.
Mellomste mi var innlagt med rs 1-2 uker gammel. Slitsom tid med høye skuldre på mor før innleggelse og mellom dem (først ei natt. Så hjemme noen dager og så innlagt igjen i tre dager)
Hørtes ikke bra ut.
Følg med på temperatur og tell hvor mange ganger i minuttet hun puster
Google det. Troverdige kilder som nhi, ikke hva som helstEr rs jeg er redd for. Noe spesielt varselstegn jeg burde se etter?
Google det. Troverdige kilder som nhi, ikke hva som helst
Hun er seks år mi. Så jeg kan ha glemt.
Men tungt for å puste var jo noe av det. Også fikk hun feber. Var pga feber vi oppsøkte legevakta andre gangen. Hun var to uker gammel. Syk. Forkjøla. Og feber. Viste seg å ha rs. (broen var også sørpe forkjøla. Men han var jo 2,5 år så da er feber greit nok...)
De puster hurtigere når de er syke. Overfladiske. Hva som er normalt for 3 mnd må jeg GoogleHvor mang gang bør de puste? Er det hurtig etter saktere pust som er verst?
Helt klassisk egentligEldste på 2.5 år har nettopp hatt det så ikke uforventa lille ble syk. Men vi passer på døgnet rundt. Hun spiser heldigvis godt og får paracet for å lindre ubehag. Håper det gir seg forr. Eldste var aldri sånn her syk så lita
Hva slags? Og pris?Da har jeg 2 barn så kommer til å juble på julaften
De får hvert sitt nettbrett
God bedring till snuppa.Pottetett og sliter med pusten. De ville ha henne på sjekk siden hun er så lita. Men viste ingen infeksjon heldivis. Bare utrolig forkjøla og tett
De puster hurtigere når de er syke. Overfladiske. Hva som er normalt for 3 mnd må jeg Google
Klart. Ekstremt sakte er vel enda skumlere, men da er de ille syke. Det et hurtig du skal forvente nå. Men greia er at hurtig i seg selv ikke er farlig. Men et tegn på at de er syke. Men skal telles når de sover. I aktivitet puster alle fortere.
Helt klassisk egentlig
Men om du gir lille paracet er det vanskelig å observere feber. Vær obs på å måle når paracet har liten effekt på kroppen. Paracet avklart med legen, siden hun er så ung?
30-60 ganger i minuttet er visst vanlig å puste ser det ut til
Du vet jo at hun er syk, men får hun vansker med å puste (Google og se bilder eller film eller beskrivelse av inndragninger ved tung pust) skal du ikke være redd for å spørre legen igjen om hun bør vurderes.
God bedring til lilleDa puster hun normale drag. Paracet er avklart med lege ja. Takk for info
God bedring till snuppa.
God bedring til lille
Jeg har fått avklart paracet til yngste med legen før hun hadde termin jeg. Hun er ikke prematur, men født 18 dager før termin og innen termin var vi altså innlagt på sykehus med super-infiserte vannkopper... Så det er greit å gi til små folk dersom det trengs. Men skal være avklart med legen ikke egentlig fordi det er farlig å gi men fordi så små ikke egentlig skal trenge det så da skal man ha snakket med legen for da er de syke. Og små.
God bedring
Vad såg dere på kino? Me skall og spise snart
jo men 2 er blitt litt ødelagt