Skravletråd November

God morgen alle sammen!
Har nå vært oppe i 1,5 t og snuppa sover fortsatt[emoji12]
Hva er deres planer for dagen?
God morgen. Planer nei en tur till legen. Har lust og gå ut og springe eller gå idag. 5 åringen skall i bursdag idag så blir væl att levera han dær. Du da?

Hatt en fin helg da?
Vi har vært på en kort familietur, og har kost oss masse. Men jeg er utslitt nå. Trøtt og lei. Kjenner at det hadde vært fint å få vært litt alene, men babyen er jo helt avhengig av meg. Det er for det meste helt ok, men nå som jeg er så sliten så kjenner jeg at det hadde vært fint om noen andre kunne tatt ansvaret for legging av og til.

Kan ikke mannen legge litt da?[emoji4] eller er det kun pupp som gjelder?
Håper du klarer å hente litt energi[emoji173]️

God morgen alle sammen!
Har nå vært oppe i 1,5 t og snuppa sover fortsatt[emoji12]
Hva er deres planer for dagen?

God formiddag[emoji1]
Jeg surrer bare hjemme og venter på at jeg kan hente mellomste på skolen[emoji4] vi skal en tur på hypnoterapi[emoji4]

Imon skall eg og ta mr på Aleris i Stavanger men er det curato som har bytta navn till Aleris

God morgen. Planer nei en tur till legen. Har lust og gå ut og springe eller gå idag. 5 åringen skall i bursdag idag så blir væl att levera han dær. Du da?
Skal på sykehuset på kontroll. Ellers lite annet.

God formiddag[emoji1]
Jeg surrer bare hjemme og venter på at jeg kan hente mellomste på skolen[emoji4] vi skal en tur på hypnoterapi[emoji4]
Greit med en rolig formiddag da[emoji4]
Jeg burde sovet en time før jeg skal på kontroll, men gruer meg så har ikke nubbsjans til å sovne.

Jeg gleder meg så til jul at det kiler i magen! Og siden livet mitt består av pc spill om dagen så endte jeg opp med ny mus og headset på fredag [emoji85]

Hvordan har helgen vært jenter? [emoji171]

Gjorde det i natt:arghh: Jinxa det vel siden vi snakka om det. Var våken fra amming kl 2 og til litt over 4. Når snuppa våkna og var klar for dagen kl 6 så vsr jeg helt død..
Å nei[emoji17] så utrolig kjipt. Håper du får slappet av litt på dagen i dag i det minste.

Jeg gleder meg så til jul at det kiler i magen! Og siden livet mitt består av pc spill om dagen så endte jeg opp med ny mus og headset på fredag [emoji85]

Hvordan har helgen vært jenter? [emoji171]
Så godt å ha det slik[emoji4]
Hvordan er formen om dagen?
Helga har vært både bra og skikkelig drit[emoji85]

Back
Topp