Takk lov å håprAu, god bedring[emoji171] Håpe det går greit å fly alikevel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk lov å håprAu, god bedring[emoji171] Håpe det går greit å fly alikevel.
Hjem i dagHvor lenge blir du borte??[emoji4]
❤❤Morn morn. Da ble hun eldste hjemme fra bhg. Jeg har hatt minimalt med søvn pga søvnparalyser og endte opp med å tviholde meg våken for det er så grusomt. Blir en tur igjen til fysioterapi idag
Akk for derGod tur hjem og god bedring[emoji4]
Nope har hørt det er grusomt vondtUff, sikkert ikke bra for øra[emoji20]
Krysse fingrene for det[emoji171]Takk lov å håpr
Kokt og pressetOops, denne så jeg ikke før nå[emoji23] 14 timer senere... regner med du husket det?![emoji1]
Hva blir det til middag?Ja væl nå er vi hjemma fra sykehuset. Tatt blodprøver på minste. Lagar middag så hemtar eg barnen.
Ja faktigst bara sulten. Hon slænga i seg 3 pannekakor men en gang hon kom hjem.
Takk! Formen hennes er bedre etter god natt med søvn. Feberfri ila natta men holder henne hjemme idag
Morn morn. Da ble hun eldste hjemme fra bhg. Jeg har hatt minimalt med søvn pga søvnparalyser og endte opp med å tviholde meg våken for det er så grusomt. Blir en tur igjen til fysioterapi idag
Hjem i dag
Takk , gikk ok , bare litt tårerKrysse fingrene for det[emoji171]
Overlevde men ble litt tårerSå det[emoji4] håper flyturen gikk fint?
Godt å være på jorda igjen da. Du må ha masse god bedring fortsatt, og håpe du blir frisk snart.Takk , gikk ok , bare litt tårer
Det er detGodt å være på jorda igjen da. Du må ha masse god bedring fortsatt, og håpe du blir frisk snart.