Skravletråd November

Jeg må bare huske det i morgen Hehe . Mhm må lages smal . Alle bukser sklir stortsett av han . Du har ikke ull stoff ?

Har bare rosa ull :p ull er ganske dyrt å kjøpe :p men da avventer jeg ribben til imorgen :) den er kjapp og sy. Resten er ferdig :)ImageUploadedByBV Forum1511984367.344063.jpg la ribben litt oppå bare sånn at du får se åssen den blir :)
Har forsterka den i skrittet så den holder ekstra med disse aktive ungene ;) og størrelsesmerker i vinyl trykt på :)

Har bare rosa ull :p ull er ganske dyrt å kjøpe :p men da avventer jeg ribben til imorgen :) den er kjapp og sy. Resten er ferdig :)Vis vedlegget 237516 la ribben litt oppå bare sånn at du får se åssen den blir :)
Har forsterka den i skrittet så den holder ekstra med disse aktive ungene ;) og størrelsesmerker i vinyl trykt på :)
Ja det er det nok . Bare lurte on du sydde klær i ull også . Ser veldig fint ut. Blir han tøff :)

Ja det er det nok . Bare lurte on du sydde klær i ull også . Ser veldig fint ut. Blir han tøff :)

Kommer til å bli kjempetøff i den :D nei, har ikke begitt meg ut på ullsying enda for salg siden det koster såpass mye i metervare at jeg tror ikke folk vil betale nok for det til at jeg går i null :/

Kommer til å bli kjempetøff i den :D nei, har ikke begitt meg ut på ullsying enda for salg siden det koster såpass mye i metervare at jeg tror ikke folk vil betale nok for det til at jeg går i null :/
Ahh nei da skjønner jeg godt du ikke vil det :)

Back
Topp