Nå 300Pris ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå 300Pris ?
Ikke så veldig bra utvalg men kjøpte i winter wonderlandSikkert mye kjekkere utvalg der? Billigere og kan jeg tenke meg.
Ohhh NiceNå 300
Jeg må bare huske det i morgen Hehe . Mhm må lages smal . Alle bukser sklir stortsett av han . Du har ikke ull stoff ?
Ja det er det nok . Bare lurte on du sydde klær i ull også . Ser veldig fint ut. Blir han tøffHar bare rosa ull ull er ganske dyrt å kjøpe men da avventer jeg ribben til imorgen den er kjapp og sy. Resten er ferdig Vis vedlegget 237516 la ribben litt oppå bare sånn at du får se åssen den blir
Har forsterka den i skrittet så den holder ekstra med disse aktive ungene og størrelsesmerker i vinyl trykt på
Ja det er det nok . Bare lurte on du sydde klær i ull også . Ser veldig fint ut. Blir han tøff
Ahh nei da skjønner jeg godt du ikke vil detKommer til å bli kjempetøff i den nei, har ikke begitt meg ut på ullsying enda for salg siden det koster såpass mye i metervare at jeg tror ikke folk vil betale nok for det til at jeg går i null :/
Hva er bestilt?4 pakker i postkassen da vi kom hjem
7 til er ventet
Huhei
Pakker i posten er alltid gøy. Jeg venter på litt julepresanger og sminke i posten. Håper de snart kommer.4 pakker i postkassen da vi kom hjem
7 til er ventet
Huhei
Jag ælskar kyllingAhh kyllig her også Vis vedlegget 237515
Alt fra Black fridayHva er bestilt?
Alltid gøyPakker i posten er alltid gøy. Jeg venter på litt julepresanger og sminke i posten. Håper de snart kommer.
Mhm godt detJag ælskar kylling
Gøy å vente påAlt fra Black friday
Koffert
Spill
Julepynt
Drikkeflasker
Stellesenter
++
Det er detGøy å vente på
Vurdere sterkt å kjøpe[emoji1]