Ja, håper de er frisk i morgenSå kjipt med sykdom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper de er frisk i morgenSå kjipt med sykdom
Her mangler jeg to kalendergaver og en del julegaver...Jeg som var så i rute , nå er jeg ikke det
Ingen kalendere ferdig
Ikke ferdig med julegaver
Mangler masse kalendergaver og noen få julegaverHer mangler jeg to kalendergaver og en del julegaver...
Har dere begynt å pynte til jul eller venter dere til fredag?
Har startet ja er så kos!Har dere begynt å pynte til jul eller venter dere til fredag?
Bortsett fra skikkelig ubehagelige kynnere hele kvelden så har dagen vært fin[emoji4]Hatt en bra dag damer??
Men utav den haugen har jeg plukket diverse i str 80 som ungene får velge mellom. De har motsatt kalender på skolen og skal levere gaver som sendes til et barnehjem i Ukraina. Pent brukt tøy merket med alder utenpå pakken.
Lillejenta har så mye slim i halsen at hun kaster opp
Stakkar lille <3
Så fine[emoji7]Dukkeklær er altså så søtt å sy [emoji173]️
Ahh nei da skjønner jeg godt du ikke vil det
Så fine[emoji7]
den med skyer kunne krg tenktDukkeklær er altså så søtt å sy [emoji173]️
den med skyer kunne krg tenktDukkeklær er altså så søtt å sy [emoji173]️
Mhm enig . Må da ha for jobben også . Jeg betaler glatt for ting jeg liker. Kan ikke sy selv såNei, er litt blanda hva folk ser på hjemmesydd som i verdi. Jeg velger stoffer av god kvalitet og de sydde klærne varer mye lengre enn kjøpeklærne. Jenta går hver dag i hjemmesydd og ingenting slites eller blir hull på. Mens kjøpetights og tynne gensre går som hakka møkk. Men kjøpeklær kan være billigere og dermed er det litt dyrt mener de med hjemmesydd sett til 550 feks. Selv om jeg mange ganger har kjøpt ei bra joggebukse og genser som koster mer til snuppa, men som ble slitt ganske fort
Jeg liker hjemmesydd for da er det få som har like og. Kan lage akkurat det plagget man vil [emoji16]
De
den med skyer kunne krg tenkt
Uff. Hatt en runde med eldste jenta på det nettopp. Stakkars vennen [emoji173]️
Borte bra men hjemme best godt å komme hjem til ungene men ikke til jobbBortsett fra skikkelig ubehagelige kynnere hele kvelden så har dagen vært fin[emoji4]
Enn din? Godt å være hjemme?