Skravletråd November

Lillejenta har så mye slim i halsen at hun kaster opp :(
Stakkar lille <3

Da er en juleavslutning over, bare 1 av 2 barn som skulle dit fikk gått, for det andre måtte på øving før konsert med kulturskolen som også er vel overstått. En time med julemusikk litt ulik grad av avansert og sånn fra de som har spilt siden august til de som har spilt i mange år.

Men koselig.

Så sovna jeg med lillemor da når vi kom hjem for et par timer siden, og nå burde jeg begynne på kalenderpakkene så det ikke blir alle i morgen.

Og rydde den haugen med klær som ble blandet med "fravokst tøy i ulike størrelser" som lå i en hylle jeg ikke skjønte fort nok at mannen mente jeg skulle tømme så den ligger nå tømt utover klesvasken jeg skulle brette. Tilsett et par unger som leter etter sokker så har man det komplette kaos...

Og i morgen kommer mine foreldre. Hurra. Eks føler jeg trenger en dag fri fra jobb for å komme ajour hjemme...

Men utav den haugen har jeg plukket diverse i str 80 som ungene får velge mellom. De har motsatt kalender på skolen og skal levere gaver som sendes til et barnehjem i Ukraina. Pent brukt tøy merket med alder utenpå pakken.

Dukkeklær er altså så søtt å sy :D [emoji173]️
a99299ebbdd3c2c3a78af4220558b2f8.jpg
1b03fc874e0b9427240c8fed2870334e.jpg

Men utav den haugen har jeg plukket diverse i str 80 som ungene får velge mellom. De har motsatt kalender på skolen og skal levere gaver som sendes til et barnehjem i Ukraina. Pent brukt tøy merket med alder utenpå pakken.

Fin kalender det :)

Ahh nei da skjønner jeg godt du ikke vil det :)

Nei, er litt blanda hva folk ser på hjemmesydd som i verdi. Jeg velger stoffer av god kvalitet og de sydde klærne varer mye lengre enn kjøpeklærne. Jenta går hver dag i hjemmesydd og ingenting slites eller blir hull på. Mens kjøpetights og tynne gensre går som hakka møkk. Men kjøpeklær kan være billigere og dermed er det litt dyrt mener de med hjemmesydd sett til 550 feks. Selv om jeg mange ganger har kjøpt ei bra joggebukse og genser som koster mer til snuppa, men som ble slitt ganske fort :p
Jeg liker hjemmesydd for da er det få som har like og. Kan lage akkurat det plagget man vil [emoji16]

Nei, er litt blanda hva folk ser på hjemmesydd som i verdi. Jeg velger stoffer av god kvalitet og de sydde klærne varer mye lengre enn kjøpeklærne. Jenta går hver dag i hjemmesydd og ingenting slites eller blir hull på. Mens kjøpetights og tynne gensre går som hakka møkk. Men kjøpeklær kan være billigere og dermed er det litt dyrt mener de med hjemmesydd sett til 550 feks. Selv om jeg mange ganger har kjøpt ei bra joggebukse og genser som koster mer til snuppa, men som ble slitt ganske fort :p
Jeg liker hjemmesydd for da er det få som har like og. Kan lage akkurat det plagget man vil [emoji16]
Mhm enig . Må da ha for jobben også . Jeg betaler glatt for ting jeg liker. Kan ikke sy selv så

De

den med skyer kunne krg tenkt

Den kan du få kjøpe vettu ;) 110 kroner med pannebånd i samme stoff som enten kjolen eller samme farge som kanten rundt. Det velger du selv :) vil du ha med den fargen som er på kantene av kjolen kan jeg og sy knutelue eller vanlig lue :) i sånn her
d84520e44188cb9f57285f5ad746db4c.jpg
den knytelue er ikke dukkestørrelse, var henta den frem for å vise åssen den ser ut. Blir bare mindre som dukkelue :)

Uff. Hatt en runde med eldste jenta på det nettopp. Stakkars vennen [emoji173]️

Ja jeg får helt vondt av henne. Det er så ekkelt å se hvordan hun brekker seg. Jeg får litt katastrofetanker, og er redd for at hun skal kveles :(

Bortsett fra skikkelig ubehagelige kynnere hele kvelden så har dagen vært fin[emoji4]
Enn din? Godt å være hjemme?
Borte bra men hjemme best ;) godt å komme hjem til ungene men ikke til jobb :(

Back
Topp