Skravletråd November

Den kan du få kjøpe vettu ;) 110 kroner med pannebånd i samme stoff som enten kjolen eller samme farge som kanten rundt. Det velger du selv :) vil du ha med den fargen som er på kantene av kjolen kan jeg og sy knutelue eller vanlig lue :) i sånn her
d84520e44188cb9f57285f5ad746db4c.jpg
den knytelue er ikke dukkestørrelse, var henta den frem for å vise åssen den ser ut. Blir bare mindre som dukkelue :)
Den kan du få kjøpe vettu ;) 110 kroner med pannebånd i samme stoff som enten kjolen eller samme farge som kanten rundt. Det velger du selv :) vil du ha med den fargen som er på kantene av kjolen kan jeg og sy knutelue eller vanlig lue :) i sånn her
d84520e44188cb9f57285f5ad746db4c.jpg
den knytelue er ikke dukkestørrelse, var henta den frem for å vise åssen den ser ut. Blir bare mindre som dukkelue :)
Jeg får sove på det Hehe . Syr du kjole til jentungen også i make ? Fine luer.

Fin kalender det :)
Ja, de har hatt det på skolen så lenge vi har hatt barn der. Trekkes en hver dag som får fortelle hva som er i deres gave også legges den i kassen som skal sendes

Mhm enig . Må da ha for jobben også . Jeg betaler glatt for ting jeg liker. Kan ikke sy selv så

Jepp :) er veldig lite jeg selv sitter igjen med, men det er fordi markedet generelt ikke er prisa høyt. På et sett sitter jeg igjen med under 100 kroner i jobben. Uten trådutgifter og sånt tatt med

Ja jeg får helt vondt av henne. Det er så ekkelt å se hvordan hun brekker seg. Jeg får litt katastrofetanker, og er redd for at hun skal kveles :(

Kjenner til det du sier. Sover du med henne på natta da? Det beroliget meg når unga er sjuke. Har ei på 3 mnd nå som har det. Men hun er så lita at hun klarer ikke få det opp. Og det høres helt forferdelig ut :( pottetett og full av slim

God kveld i natten. Hva gjør dere? :)

Kjenner til det du sier. Sover du med henne på natta da? Det beroliget meg når unga er sjuke. Har ei på 3 mnd nå som har det. Men hun er så lita at hun klarer ikke få det opp. Og det høres helt forferdelig ut :( pottetett og full av slim

Ja hun sover med oss. Hun er snørrete på dagtid også, men ikke så mye at jeg forventet at hun skulle brekke seg av det.

Jeg får sove på det Hehe . Syr du kjole til jentungen også i make ? Fine luer.

Det stoffet er ikke å få tak i mer dessverre. Hadde bare nok til dukkekjole. Men har masse annet snadder i hyllene som kan bli både dukkekjole og kjole til jenta i samme sett ;) med snurrepannebånd matchende hadde det vært søtt [emoji16]

Det stoffet er ikke å få tak i mer dessverre. Hadde bare nok til dukkekjole. Men har masse annet snadder i hyllene som kan bli både dukkekjole og kjole til jenta i samme sett ;) med snurrepannebånd matchende hadde det vært søtt [emoji16]
Aha skjønner .. hvilke stoff har du så jeg får matchende sett?:)

Borte bra men hjemme best ;) godt å komme hjem til ungene men ikke til jobb :(
Det er noe med det[emoji6] Huff, håper det snart ordner seg for deg ang jobb[emoji177] Det er jo ikke bra å gå og ha det sånn[emoji17]

Back
Topp