Skravletråd November

God førmiddag . Imorges våkna vi till -5 kalt. Peisen fyrte eg. Skulle kunne sova på siden av den :p. Nå skiner solen og -1 . Skall snart legge minste før en hvil och kanske få gjort litt ting hjemma.

Hva er søvnparalyse?[emoji4]

Det er at kroppen lammes som den gjør under rem-søvn. Men at det skjer før hodet går i remsøvn så det blir en ubalanse der. Det vil si at jeg er våken og i drømmeland samtidig, og har mareritt men klarer ikke våkne. Jeg hører alt som skjer og kjenner dyna f.eks ligger på kroppen. Jeg er bevisst men i drømmeland. Og det er helt forferdelig :( føler meg fanget og noen som står oppå meg og holder meg fast. Våkna inatt av at jeg lå med både beina og hendene rett opp og prøvde å komme meg vekk fra noe i drømmen.

Ja, de har hatt det på skolen så lenge vi har hatt barn der. Trekkes en hver dag som får fortelle hva som er i deres gave også legges den i kassen som skal sendes

Kjempegod tanke. Håper mange gjør det på den måten i skolen:)

Hvor mye tar du?[emoji6] de var bare helskjønne[emoji177]

055526457224efc6de138a5aae16b29e.jpg
:) venter på verktøy til å sette knapper så får jeg laget bodyer, drakt, heldress og jakker men har ikke fått den enda :)

God førmiddag . Imorges våkna vi till -5 kalt. Peisen fyrte eg. Skulle kunne sova på siden av den :p. Nå skiner solen og -1 . Skall snart legge minste før en hvil och kanske få gjort litt ting hjemma.

-14 grader her. Holder på å fryse ihjel snart

Back
Topp