Skravletråd November

Jeg gikk bom stopp på 23 tråder med en i backup som jeg ikke helt liker...

Må jobbe litt med denne lista kjenner jeg. Lenge til jul enda heldigvis

Mine kalendergaver er i en pose og må få papir og bånd. I kveld. Yngste sine er på kalenderen da. Det har mamma ordnet. De kommer med den i kveld og da med en ekstra pakke som hun får åpne da. Og deretter en pr dag til jul. Kalenderen er del av julegaven hennes i år. Mamma har brodert og ordnet til alle barnebarna. Hun får julestrømpe også, lik den søsknene har. Men den får hun julaften siden den fylles natt til første juledag hos oss.

Heldige unger :D
Jeg har brodert kalender til lillemor, men jeg finner den ikke :(
Får be mannen lete i kveld, den ligger helt sikkert i kjelleren et sted. Men det er for kaldt der for en baby så jeg kan ikke lete selv.

Det står julegaver over alt, + en pose kalendergaver som skal få på tråd og henges opp. Et sabla rot, men jeg elsker det :D

Jeg har kjøpt og laga alle gavene men ikke søren at kroppen er enig med hodet at jeg må få pakka de og satt alt i boden :p

Jeg gikk bom stopp på 23 tråder med en i backup som jeg ikke helt liker...

Må jobbe litt med denne lista kjenner jeg. Lenge til jul enda heldigvis

Er det en utfordring jeg ikke har fått med meg?

Da er en juleavslutning over, bare 1 av 2 barn som skulle dit fikk gått, for det andre måtte på øving før konsert med kulturskolen som også er vel overstått. En time med julemusikk litt ulik grad av avansert og sånn fra de som har spilt siden august til de som har spilt i mange år.

Men koselig.

Så sovna jeg med lillemor da når vi kom hjem for et par timer siden, og nå burde jeg begynne på kalenderpakkene så det ikke blir alle i morgen.

Og rydde den haugen med klær som ble blandet med "fravokst tøy i ulike størrelser" som lå i en hylle jeg ikke skjønte fort nok at mannen mente jeg skulle tømme så den ligger nå tømt utover klesvasken jeg skulle brette. Tilsett et par unger som leter etter sokker så har man det komplette kaos...

Og i morgen kommer mine foreldre. Hurra. Eks føler jeg trenger en dag fri fra jobb for å komme ajour hjemme...

Klør i fingra mine etter å gyve løs på kleshaugen din!![emoji23]

Men utav den haugen har jeg plukket diverse i str 80 som ungene får velge mellom. De har motsatt kalender på skolen og skal levere gaver som sendes til et barnehjem i Ukraina. Pent brukt tøy merket med alder utenpå pakken.

Samme omvendte kalender som her[emoji2] koselig!

Er det en utfordring jeg ikke har fått med meg?
Nei, det er en tanke som kom i mitt hode for et par uker siden og har modnet litt i dag.

Vent og se i morgen ;-)

Klør i fingra mine etter å gyve løs på kleshaugen din!![emoji23]
Du aner ikke hvor velkommen du hadde vært.

Pustepause nå. Sokker gjenstår, mange single ser det ut til...

Dukkeklær er altså så søtt å sy :D [emoji173]️
a99299ebbdd3c2c3a78af4220558b2f8.jpg
1b03fc874e0b9427240c8fed2870334e.jpg

Så herlige[emoji173]️

Det er noe med det[emoji6] Huff, håper det snart ordner seg for deg ang jobb[emoji177] Det er jo ikke bra å gå og ha det sånn[emoji17]
Nok en fæl da... Hatt krangel med sjefen og kom tårevåt ut fra kontoret.

Back
Topp