Litt flaut å hente 4 i dafHurra for pakker[emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt flaut å hente 4 i dafHurra for pakker[emoji1][emoji1]
Rot her også å jeg blir surDet står julegaver over alt, + en pose kalendergaver som skal få på tråd og henges opp. Et sabla rot, men jeg elsker det
7kke santSå kult[emoji1]
Vet ikkeHva skjedde??[emoji33]
JobbGod ettermiddag[emoji2] hva driver du med?
Må le litt og av 5 åringen min .
Eg hade sakt eg ska laga muffins med ost kyllingpålleg og sjampinjong till barnen så de kunde ta med seg på tur idag. Men eg hade sånn smerter i nakke/hode og tannverk att eg Glømde helt ut. Så spør 5 åringen imorges har du lagat?
Eg: Ohh Nej beklagar eg har glømt det helt ut før eg har det så vont og har ikke Sovit noet inatt.
Gutten: Ja mamma du ser så gammal ut
Meg: Ohh sier du der hvordan syns du det?
Gutten: Før du er svart under øyenen og du har vont mange platser.
Uff daNok en fæl da... Hatt krangel med sjefen og kom tårevåt ut fra kontoret.
Ventetjeneste på legekontoret altfor kaldt inne også. Graderstokken er gått til -17 nå :O
Får ikke gjort det før de. Kommer i postenHeng opp adventsstjerner i dag, hyggelig
Mangler 2. Eller egentlig 1. Men kunne tenkt meg å ha flere på blokka sånn i tilfelle..
Det står julegaver over alt, + en pose kalendergaver som skal få på tråd og henges opp. Et sabla rot, men jeg elsker det
NopeVar ikke du ferdig da?
Ved alicante
Lake kokt i går kveld og kjølt ned i natt og sylta ligger nå i lake i kjøleskapet og jeg planlegger prøvesmak lørdag morgen selv om jeg antar den skal ligge et stykke uti uka....
Gjør nok jeg også.
Pynte til advent. Ikke til jul. Julepynten venter til jul.
Utenom at jeg har rød jule-voksduk som kommer på spisebordet snart. Den tas helst bort da i julen. Vanlig duk til julemiddagen.
Hvor kalt??Kaldt her også[emoji2] litt julestemning av det!
Vad var du igjen ??Blir stressa kjenner jeg
Ingenting er klart
Jeg gikk bom stopp på 23 tråder med en i backup som jeg ikke helt liker...
Må jobbe litt med denne lista kjenner jeg. Lenge til jul enda heldigvis
Takk det Hoppas eg og. Ikkje gott utan søvnUff da[emoji20] sender deg en klem og håper du snart får en god natts søvn!
Nei her har vi redan fått fram nissenePynte til advent ja[emoji2] nissene må pent vente litt til..