Er besøksvenn via røde kors. Vedkommende jeg besøker er på sykehusetKlem. Det trenger du sikkert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er besøksvenn via røde kors. Vedkommende jeg besøker er på sykehusetKlem. Det trenger du sikkert.
Hei. Klem till deg. Hoppas det går bra. Noen du vill dele med deg?God dag veldig fin dag i utgangspunktet . Nå fikk jeg dog en trist beskjed , ikke kjekt :/
Nå er det helgGod dag veldig fin dag i utgangspunktet . Nå fikk jeg dog en trist beskjed , ikke kjekt :/
Det er utrolig gøy å kunne lage egne klær
Så sant så sant Gruer meg til hun blir så stor at hun kan springe vekk fra meg ^^
30 min aerobic uten å bli svett, og det er ikke fordi jeg er supertrent
Litt usikker på om jeg er dårligere eller bare paraceten virker dårlig
38,5 når jeg tok den. Ikke skyhøyt det, men for meg med normaltemp på 36,5-36,7 føles alt over 37,5 ille egentlig.
Halvannen time senere eller noe sånn sulle vel effekten være på sitt beste, og jeg har 38? skulle den ikke virket mer?
Håper å sove meg frisk. Greit nok at jeg hadde "tid til" en sykedag i dag siden jeg leverte rapport i går, men jeg har ting å gjøre resten av mnd også selv om jeg har gode kollegaer som gjør mye av det for meg når jeg er syk. Men jeg bør på jobb i morgen, ellers bør jeg egentlig få noen til å ta en betaling for meg... og jeg er lei av å være syk
Full storm her. Minste får ikke sove av de plutselige takene i huset av vinden. Prøvd å sette på durende lyd men blir ekstremt korte lurer da det river godt i huset nå pga vinden
En jeg besøker som er innlagt og alvorlig sykHei. Klem till deg. Hoppas det går bra. Noen du vill dele med deg?
Karra meg på jobb i går.angra.Uff...[emoji20] hvordan går det med deg??
Nå er jeg og lille hjemme alene! Mannen på tur til flyplassen og videre på Bygger'n-messe, han er hjemme igjen lørdag ettermiddag. Så jeg skal prøve å få i meg selv og ungen mat og holde oss varme i to døgn, det går nok utmerket [emoji6]
Jeg ble langt bedre.
Og dro på jobb i dag.
Og alle jeg snakka med mente at det burde jeg kanskje ikke.
Og det hadde de kanskje rett i
Ikke feber ibdag. Men ikke helt i form.
Nå snør det igjen
Jeg har jobbet med å lære mine det
Så i alle fall eldste har skjønt det, i alle fall i gode tider.
Ja, og heldige meg som får bestille mer stoff i posten hihi
Hoho, vinn-vinn for dere begge[emoji1]
Så slitsomt når været herjer![emoji13]
Det vil jeg tro[emoji1]
Ufff stor klem till degEn jeg besøker som er innlagt og alvorlig syk