Skravletråd November

Tett i nesen, tett i toppen

Propper i ørene. Hodet føles kake. Ikke feber. Bare føles sånn. Sliten. Alene med ungene. Og hunden. Fått eldste til å lufte henne når han likevel hentet Donald i postkassa. Hun har fått kveldsmat. Yngste legger jeg nå snart, de store legger seg selv.

For mannen er på styremøte etterfulgt av årsmøte etterfulgt av julebord så han kommer hjem i natt en gang. Men siden han tok med seg en sekspakning jule-claustaler så blir vel ille formen så altfor ille. Og godt er jo det.

Litt usikker på om jeg er dårligere eller bare paraceten virker dårlig

38,5 når jeg tok den. Ikke skyhøyt det, men for meg med normaltemp på 36,5-36,7 føles alt over 37,5 ille egentlig.
Halvannen time senere eller noe sånn sulle vel effekten være på sitt beste, og jeg har 38? skulle den ikke virket mer?

Håper å sove meg frisk. Greit nok at jeg hadde "tid til" en sykedag i dag siden jeg leverte rapport i går, men jeg har ting å gjøre resten av mnd også selv om jeg har gode kollegaer som gjør mye av det for meg når jeg er syk. Men jeg bør på jobb i morgen, ellers bør jeg egentlig få noen til å ta en betaling for meg... og jeg er lei av å være syk

Uff...[emoji20] hvordan går det med deg??

Full storm her. Minste får ikke sove av de plutselige takene i huset av vinden. Prøvd å sette på durende lyd men blir ekstremt korte lurer da det river godt i huset nå pga vinden

Så slitsomt når været herjer![emoji13]

Uff...[emoji20] hvordan går det med deg??
Karra meg på jobb i går.angra.
Gikk på jobb i dag. Greit

Føler meg ikke på topp i kveld akkurat. Men greit. Jeg har ikke feber

Nå er jeg og lille hjemme alene! Mannen på tur til flyplassen og videre på Bygger'n-messe, han er hjemme igjen lørdag ettermiddag. Så jeg skal prøve å få i meg selv og ungen mat og holde oss varme i to døgn, det går nok utmerket [emoji6]

Kos dere hjemme alene[emoji2]

Jeg ble langt bedre.
Og dro på jobb i dag.

Og alle jeg snakka med mente at det burde jeg kanskje ikke.
Og det hadde de kanskje rett i

Ikke feber ibdag. Men ikke helt i form.

Fort gjort å reise for kjapt tilbake på jobb igjen[emoji4]

Back
Topp