Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nope sksl på jobb jeg men nettshoppet Litt istedenGod morgen!
Noen som skal på Black Friday?
Det er det, men da av de gamle gode[emoji4] dette var en ny en.Hehe, Disneys jul er koselig synes jeg.
God morgen.god morgen alle sammen
3 t og 45 min med søvn, jeg er trøtt ,
godt det er fredag !
God morgen!God morgen!
Nå lo jeg godt [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha ^^Åja. En periode i høst kunne jeg jevnlig høres sånn:
Kan noen hente papir til meg? Jeg må tørke snørr av puppen min.
Ja det må du gjør da.Fikk det ikke til etter oppdateringa daaa
Så måtte fikse det på innstillinger.
God morgen!
God morgen skall en tur på FEEL har så lust på noen lysestaken. Eller ingen andra platser . Hva med deg da??God morgen!
Gleder meg til jeg skal det neste ukeHahaha ta fram julepynten tenke eg skrive
Ah ok, de har ikke jeg heller sett.Det er det, men da av de gamle gode[emoji4] dette var en ny en.
God formiddag Her har det blåst vanvittig i natt og nå regner og snør det om hverandre. Alt kommer ned sidelengsGod Morgen alle sammen. Her har det hagla otroligt mye inatt. Helt vit på bakken nå.
Ikkje kjekt. Her har det hagla massa idag og. Marken er helt hvitGod formiddag Her har det blåst vanvittig i natt og nå regner og snør det om hverandre. Alt kommer ned sidelengs
Klem. Det trenger du sikkert.God dag veldig fin dag i utgangspunktet . Nå fikk jeg dog en trist beskjed , ikke kjekt :/
Og på nytt i dag[emoji28] skik er det da mor ikke klarer stort annet enn å sitte i stolen[emoji85][emoji43]Ah ok, de har ikke jeg heller sett.