Gjorde detHaha håper du rekker det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde detHaha håper du rekker det
Det var braGjorde det
Går fort dit nå[emoji1]Ohhh eg gleder meg till desember så vi kan pynte
Greit å kunne fjøre det uten dårlig samvittighet[emoji6] vi har også sett på den første julefilmen[emoji4] bare en mnd til lillejulaften[emoji4]Akkurat det samme har vi gjort i dag. Innedag med god samvittighet!
Så koselig! Snuppa her er bare 4 mnd så vi nøyer oss med julemusikk vi.Greit å kunne fjøre det uten dårlig samvittighet[emoji6] vi har også sett på den første julefilmen[emoji4] bare en mnd til lillejulaften[emoji4]
Samme her! Jeg elsker jul.Ohhh eg gleder meg till desember så vi kan pynte
Hahaha knip igjenDa er det 4 minutter til bussen er hjemme og jeg holder på å tisse på meg..
Skru ned lyden da.Lyden på iphonen er så høy!
Hahaha ta fram julepynten tenke eg skrivePynte til jul?
Det var det[emoji4] kunne vel tenkt meg å se noe annet enn mikke mus selv men[emoji28]Så koselig! Snuppa her er bare 4 mnd så vi nøyer oss med julemusikk vi.
Yes det gjør det. Barnen gleder seg verkligen.Går fort dit nå[emoji1]
Vi er nog flera ja som elsker julenSamme her! Jeg elsker jul.
Hehe, Disneys jul er koselig synes jeg.Det var det[emoji4] kunne vel tenkt meg å se noe annet enn mikke mus selv men[emoji28]
Ja det tviler jeg ikke på. Gleder meg alltid til det er "lov" å pynte husetVi er nog flera ja som elsker julen
Nå lo jeg godt [emoji23][emoji23][emoji23]Hmm. Fant en busemann på puppen min. Amming er jammen meg glamorøst....
Åja. En periode i høst kunne jeg jevnlig høres sånn:Hmm. Fant en busemann på puppen min. Amming er jammen meg glamorøst....
Fikk det ikke til etter oppdateringa daaaSkru ned lyden da.