Hah... det snør
Pent i tide til at ungene trolig går hjem fra skolen sånn ca snart.
Ble vel glade barn da[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hah... det snør
Pent i tide til at ungene trolig går hjem fra skolen sånn ca snart.
Får true med å gjøre henne arveløs om hun blir anti jul. Det vil nok fungere
Nå har jeg prøvd meg på decoupage igjen, første gang på mange år. Jeg har laget 4 krukker, og av de er det nok 1 som egner seg som julegave
Kanskje gir jeg de andre til nær familie, for de er ikke så ille egentlig. Er bare jeg som er perfeksjonist, og blir igrunn aldri fornøyd med det jeg lager uansett.
Jeg ble langt bedre.Masse god bedring til deg!
Kjipt at snøen ikke blir liggende
Goodwill skal ikke undervurderes altså
Sagt til eldste
Vil du tjene masse goodwill-poeng?
Hvordan da?
Bytte bleie på lillesøster. Hun har bare tisset (og prompet og insisterer derfor på ny bleie, og febersyke mamma orker ikke, jeg har nettopp vært på do selv, og å gå ned en gang var nok)
Goodwill er kjekt å ha. -det gir positivt innstilte foreldre i senere situasjoner
Stresset mann får kjenne på "burde jobba lenger, men må ordne middag før ungene skal på trening" (men har sluppet (og følge opp lekser me lillemor på hofta, så jeg synes ikke så veldig synd i ham) men han velger å lage PANNEKAKER????? Vi har wienerpølser og pølebrød, vi har kjøttboller og pasta, vi har kjøttdeig og tomatsaus. Og han velger den "tar jo ikke tid eller innsats i det hele tatt"-løsningen PANNEKAKER??
Takk. Han har allerede bestilt maaangle flere så nå er det storproduksjon i forskjellige farger [emoji28]
KjedeligSånt får eg og opp.
Nå snør det igjenHerlig vinterbilde du la ut snøen forsvant her også gitt...
Ifjor så huskar eg ikkje om me hade snøSnø er kjempefint[emoji4] hadde vi bare fått hatt den en stund. I hele fjord så snødde det også regnet det dagen etter[emoji85] Håper virkelig ikke det blir slik i år også[emoji35]
Ja verkligen det er ikke alle bilder eg kan dela medKjedelig
Vel. Mat ble det jo men litt stress når han ikke kunne velge noe litt raskere liksom...Det ville min mann også valgt[emoji1]
Jeg har jobbet med å lære mine detHehe, smart storebror[emoji2] her er det ingen som bryr seg/skjønner goodwill[emoji38]
Skulle dele test bilde, men fikk ikke deltJa verkligen det er ikke alle bilder eg kan dela med
Jeg har jobbet med å lære mine detHehe, smart storebror[emoji2] her er det ingen som bryr seg/skjønner goodwill[emoji38]
Heldige mannen[emoji1]
Stusselig uten snø. Men det er vel ikke unormalt hos dere?Ifjor så huskar eg ikkje om me hade snø
Får vi se??[emoji1]
Hvor er du hen?[emoji4]