Skravletråd November

Nå har jeg prøvd meg på decoupage igjen, første gang på mange år. Jeg har laget 4 krukker, og av de er det nok 1 som egner seg som julegave :P
Kanskje gir jeg de andre til nær familie, for de er ikke så ille egentlig. Er bare jeg som er perfeksjonist, og blir igrunn aldri fornøyd med det jeg lager uansett.

Får vi se??[emoji1]

Masse god bedring til deg!❤️
Jeg ble langt bedre.
Og dro på jobb i dag.

Og alle jeg snakka med mente at det burde jeg kanskje ikke.
Og det hadde de kanskje rett i

Ikke feber ibdag. Men ikke helt i form.

Goodwill skal ikke undervurderes altså

Sagt til eldste
Vil du tjene masse goodwill-poeng?
Hvordan da?
Bytte bleie på lillesøster. Hun har bare tisset (og prompet og insisterer derfor på ny bleie, og febersyke mamma orker ikke, jeg har nettopp vært på do selv, og å gå ned en gang var nok)

Goodwill er kjekt å ha. -det gir positivt innstilte foreldre i senere situasjoner :)

Hehe, smart storebror[emoji2] her er det ingen som bryr seg/skjønner goodwill[emoji38]

Stresset mann får kjenne på "burde jobba lenger, men må ordne middag før ungene skal på trening" (men har sluppet (og følge opp lekser me lillemor på hofta, så jeg synes ikke så veldig synd i ham) men han velger å lage PANNEKAKER????? Vi har wienerpølser og pølebrød, vi har kjøttboller og pasta, vi har kjøttdeig og tomatsaus. Og han velger den "tar jo ikke tid eller innsats i det hele tatt"-løsningen PANNEKAKER??

Det ville min mann også valgt[emoji1]

Hehe, smart storebror[emoji2] her er det ingen som bryr seg/skjønner goodwill[emoji38]
Jeg har jobbet med å lære mine det

Så i alle fall eldste har skjønt det, i alle fall i gode tider.

Jeg har jobbet med å lære mine det

Så i alle fall eldste har skjønt det, i alle fall i gode tider.

Back
Topp