Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!god morgen
søvn er oppskrytt
God morgen!God morgen
Feberfri i dag sier måleren.
Fryser, men ikke helt sånn som i går. Så det blir nok jobb på meg i dag ja.
God morgen[emoji4] Her blir vi inne i dag. Tenkte å starte med noen julegaver, skal lage kalender til besteforeldrene. Så er bare å starte å tegne og male[emoji6]God morgen ja planer i dag?
Hva skal du bake ?
Sånt får eg og opp.Hvordan får jeg legge inn bilde i ett innlegg? Får bar opp at det er for stort
God morgen regnar her og. Blir nog en lite. Handletur och så vara inneGod morgen alle sammen[emoji4]
Her regner det som bare det, så vi blir inne forran ovnen og koser oss i dag.
Her kom det jo ca 20 cm snø i går, så alle sideveier er kun is og vann. Hovedveien er saltet så det går greit, men vi holder oss inne[emoji6]God morgen regnar her og. Blir nog en lite. Handletur och så vara inne
Herlig vinterbilde du la ut snøen forsvant her også gitt...Juhu! Våknet til snø i dag dro ungene ut av sengen og ut for å leke. Super kos! Men nå kommer regnet og det var slutt på morroa for denne gang...
Masse god bedring til deg!Blæ.
Kløe i halsen og snufsete nese dro med seg vond hals og hodepine og feber.
Syk i dag.
Ufff da. Liker ikke sånt vær . Det blåser her og regn. Ikkje Konstigt de små ikke får soveFull storm her. Minste får ikke sove av de plutselige takene i huset av vinden. Prøvd å sette på durende lyd men blir ekstremt korte lurer da det river godt i huset nå pga vinden
Skulle ønska vi fixk litt snø. Syns det er så fintHer kom det jo ca 20 cm snø i går, så alle sideveier er kun is og vann. Hovedveien er saltet så det går greit, men vi holder oss inne[emoji6]
Snø er kjempefint[emoji4] hadde vi bare fått hatt den en stund. I hele fjord så snødde det også regnet det dagen etter[emoji85] Håper virkelig ikke det blir slik i år også[emoji35]Skulle ønska vi fixk litt snø. Syns det er så fint
Ufff da. Liker ikke sånt vær . Det blåser her og regn. Ikkje Konstigt de små ikke får sove
Hehe kjenner selv på kulden... ligger med ullklær under teppe her. Og fryser...
Jeg er på reise i noen uker, og her er det 15 grader og fargerike blader overalt. Er skikkelig misunnelig på alle som har fått masse snø. Jeg ELSKER snø!