Skravletråd November

God morgen alle sammen[emoji4]
Her regner det som bare det, så vi blir inne forran ovnen og koser oss i dag.

God morgen ja:) planer i dag?:)
God morgen[emoji4] Her blir vi inne i dag. Tenkte å starte med noen julegaver, skal lage kalender til besteforeldrene. Så er bare å starte å tegne og male[emoji6]
Dine planer?

Hva skal du bake ?

Lussekatter, og cookies :D
Cookies bør være lett, men jeg gruer meg litt til lussekatter. Gjærbakst er jeg ikke god på når det bakes med hvetemel, så glutenfritt er nærmest en katastrofe ^^

4,8 grader da jeg sjekket gradestokken nå, så nå blir det glatt på veiene!

Full storm her. Minste får ikke sove av de plutselige takene i huset av vinden. Prøvd å sette på durende lyd men blir ekstremt korte lurer da det river godt i huset nå pga vinden

Full storm her. Minste får ikke sove av de plutselige takene i huset av vinden. Prøvd å sette på durende lyd men blir ekstremt korte lurer da det river godt i huset nå pga vinden
Ufff da. Liker ikke sånt vær . Det blåser her og regn. Ikkje Konstigt de små ikke får sove

Skulle ønska vi fixk litt snø. Syns det er så fint :-)
Snø er kjempefint[emoji4] hadde vi bare fått hatt den en stund. I hele fjord så snødde det også regnet det dagen etter[emoji85] Håper virkelig ikke det blir slik i år også[emoji35]

Nå er jeg og lille hjemme alene! Mannen på tur til flyplassen og videre på Bygger'n-messe, han er hjemme igjen lørdag ettermiddag. Så jeg skal prøve å få i meg selv og ungen mat og holde oss varme i to døgn, det går nok utmerket [emoji6]

Back
Topp