Skravletråd November

Hvis du kan måle han rundt livet kan jeg få ribben rundt livet perfekt :) men da fikser jeg et sett i 104 :D vil du ha det akkurat som på bildet? Baksiden på genseren er svart :)
b3d5a7f77147d3e6a1e1f116c4604c43.png
Skulle ønske jeg var kreativ...

Det sluttet å snø, helt uten at noe la seg så jeg vet ikke om hun oppdaget det engang. Spørs om de haded begyntå gå

HAr bare sagt at de skal gå hjem en gang mellom mat på sfo og stengetid, men egentlgi har guttungen i hodet at onsdager skal han gå senest 15 pga fotballtrening, så vi får se når de dukker opp. Febrile meg snek meg unna henting. Ba om at førsteklassingen går sammen med fjerdeklassingen, det klarer de finfnt. Og mannen fikk en pakke på posten som han måtte "husk legitimasjon" for å hente så da sa jeg han kunne jo time det til å ta med yngstemor fra bhg også :) Utålmodig som han var fordi han gjerne vil ha dette netterksutstyret dro han før tre (enda han altså ikke har fri i dag, men jobber hjemmekontor) så jeg får vel snart hele familien hjem, og vurderer sterkt om jeg burde hatt ny paracet. Ikke fordi jeg har så veldig vondt noe sted, bare litt hodepine egentlig, men tanken på å bevege meg ut av pleddet for å sitte ved bodet og spise middag etterhvert hørtes KALDT ut....

Faktisk så kaldt at jeg stadig utsetter det snart påtrengende behovet for en tur på do... (og neida, her er ikke kaldt, mannen har varmet opp huset altså)

Sikkert stor stas å få gå hjem med storebror.
Du må ha masse god bedring. Så vondt med feber og å fryse da det egentlig er varmt.

Litt usikker på om jeg er dårligere eller bare paraceten virker dårlig

38,5 når jeg tok den. Ikke skyhøyt det, men for meg med normaltemp på 36,5-36,7 føles alt over 37,5 ille egentlig.
Halvannen time senere eller noe sånn sulle vel effekten være på sitt beste, og jeg har 38? skulle den ikke virket mer?

Håper å sove meg frisk. Greit nok at jeg hadde "tid til" en sykedag i dag siden jeg leverte rapport i går, men jeg har ting å gjøre resten av mnd også selv om jeg har gode kollegaer som gjør mye av det for meg når jeg er syk. Men jeg bør på jobb i morgen, ellers bør jeg egentlig få noen til å ta en betaling for meg... og jeg er lei av å være syk

God kveld skravledamer! Hatt mange dager uten tid til forum. Men i dag måtte jeg inn. Har hangla litt de siste dagene, og vært en del kvalm, så fant plutselig ut at jeg skulle ta en graviditetstest. Og jammen var den positiv:D ikke planlagt, aner ikke hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at det er mer enn 5 uker i følge testen, og litt spent på om jeg er klar for 3 barn. Men er vel bare å brette opp ermene:D

Oi, så spennende!![emoji1][emoji173]️ gratulerer så mye!!

Jeg kjøpte meg andre maskiner i tillegg til vanlig symaskin for å få til å sy klær fint :)
Men det koster vell en del? Og man må vell ha litt interesse for det...

Hvordan får jeg legge inn bilde i ett innlegg? Får bar opp at det er for stort :(

Hvis du kan måle han rundt livet kan jeg få ribben rundt livet perfekt :) men da fikser jeg et sett i 104 :D vil du ha det akkurat som på bildet? Baksiden på genseren er svart :)
b3d5a7f77147d3e6a1e1f116c4604c43.png
Oki må bare huske det da:pfine farger på bilde ja. Kan søstera arva

Back
Topp