Aha okise meld til sara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha okise meld til sara
Spennende! Det skal prøvesRema kiwi har det
Skulle ønske jeg var kreativ...Hvis du kan måle han rundt livet kan jeg få ribben rundt livet perfekt men da fikser jeg et sett i 104 vil du ha det akkurat som på bildet? Baksiden på genseren er svart
Skulle ønske jeg var kreativ...
Gjør detSpennende! Det skal prøves
Ja det skulle eg og ønskaSkulle ønske jeg var kreativ...
Herligheten så fintHvis du kan måle han rundt livet kan jeg få ribben rundt livet perfekt men da fikser jeg et sett i 104 vil du ha det akkurat som på bildet? Baksiden på genseren er svart
Prøvd... sydd sengeslangen og sengetøy.. og gardiner... men klarer ikke klær!Kan jo lære deg å sy [emoji16]
Det sluttet å snø, helt uten at noe la seg så jeg vet ikke om hun oppdaget det engang. Spørs om de haded begyntå gå
HAr bare sagt at de skal gå hjem en gang mellom mat på sfo og stengetid, men egentlgi har guttungen i hodet at onsdager skal han gå senest 15 pga fotballtrening, så vi får se når de dukker opp. Febrile meg snek meg unna henting. Ba om at førsteklassingen går sammen med fjerdeklassingen, det klarer de finfnt. Og mannen fikk en pakke på posten som han måtte "husk legitimasjon" for å hente så da sa jeg han kunne jo time det til å ta med yngstemor fra bhg også Utålmodig som han var fordi han gjerne vil ha dette netterksutstyret dro han før tre (enda han altså ikke har fri i dag, men jobber hjemmekontor) så jeg får vel snart hele familien hjem, og vurderer sterkt om jeg burde hatt ny paracet. Ikke fordi jeg har så veldig vondt noe sted, bare litt hodepine egentlig, men tanken på å bevege meg ut av pleddet for å sitte ved bodet og spise middag etterhvert hørtes KALDT ut....
Faktisk så kaldt at jeg stadig utsetter det snart påtrengende behovet for en tur på do... (og neida, her er ikke kaldt, mannen har varmet opp huset altså)
Jeg liker best både utfordringer og krav[emoji1]
Og liker premier for oss med eldre barn eller til mammaen[emoji1]
Det hadde vært helt knall hadde den bare blitt...så mye snø som har kommet i dag
God kveld skravledamer! Hatt mange dager uten tid til forum. Men i dag måtte jeg inn. Har hangla litt de siste dagene, og vært en del kvalm, så fant plutselig ut at jeg skulle ta en graviditetstest. Og jammen var den positiv ikke planlagt, aner ikke hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at det er mer enn 5 uker i følge testen, og litt spent på om jeg er klar for 3 barn. Men er vel bare å brette opp ermene
God morgen alle sammen
Herligheten så fint
Prøvd... sydd sengeslangen og sengetøy.. og gardiner... men klarer ikke klær!
Men det koster vell en del? Og man må vell ha litt interesse for det...Jeg kjøpte meg andre maskiner i tillegg til vanlig symaskin for å få til å sy klær fint
Men det koster vell en del? Og man må vell ha litt interesse for det...
Oki må bare huske det dafine farger på bilde ja. Kan søstera arvaHvis du kan måle han rundt livet kan jeg få ribben rundt livet perfekt men da fikser jeg et sett i 104 vil du ha det akkurat som på bildet? Baksiden på genseren er svart