Mhm det hevder jeg gjør også . Redigerer det mindre eller bruker bildeprogrammHvordan får jeg legge inn bilde i ett innlegg? Får bar opp at det er for stort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm det hevder jeg gjør også . Redigerer det mindre eller bruker bildeprogrammHvordan får jeg legge inn bilde i ett innlegg? Får bar opp at det er for stort
God bedringSvetter. Da er vel i det minste tempen på vei ned . Håper jeg er frisk (frisk nok fir jobb i alle fall) i morgen.
Bedre med en ekstra dag enn å gå på jobb å gå på en smell...Svetter. Da er vel i det minste tempen på vei ned . Håper jeg er frisk (frisk nok fir jobb i alle fall) i morgen.
Bedre med en ekstra dag enn å gå på jobb å gå på en smell...
Ja det var en god følelseSå bra det ordnet seg[emoji2]
Fy fader å kaldt det var å trene i deg..
Var ikke mer enn rundt -2, men vind og is-regn.Hvor kaldt er det hos deg? Gikk tur i rask gange i -20 for et par år siden, og slet veldig med lungene etterpå. Måtte låne inhalatoren til mannen, og da gikk det over. Har fått respekt for trening i kulde etter det. Men så skal jeg egentlig bruke atmamedisin før trening selv da, men det blir aldri
Var ikke mer enn rundt -2, men vind og is-regn.
Håret som stakk ut av luen var full av is, og ganske guffent
Burde også ta astmamedisiner før trening, men har lett for å glemme den
Hva skal du bake ?Jeg har lyst til å bake til lillemor, og har oppskrifter klare. Men jeg må ha glutenfritt Mel. Og jeg klør i fingrene etter å sjekke butikkene her for det jeg trenger. Har en bok fra Det glutenfrie verksted, så jeg trenger miksene derfra. Lyst å bake nå! ^^
God morgen . Lykke tilGod morgen
Feberfri i dag sier måleren.
Fryser, men ikke helt sånn som i går. Så det blir nok jobb på meg i dag ja.
God morgen . Åh?god morgen
søvn er oppskrytt
Oki må bare huske det dafine farger på bilde ja. Kan søstera arva
Hvordan får jeg legge inn bilde i ett innlegg? Får bar opp at det er for stort
God morgen ja planer i dag?