Nei? Er det godt?Har du prøvd kalkunbacon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei? Er det godt?Har du prøvd kalkunbacon?
Godt med litt mat i kroppen tenker jegJeg liker stekt egg med bacon. JEG har litt redusert smakssans da, så det smakte ikke så MYE, men det var nå godt alikevel.
Yes knallgottNei? Er det godt?
Det gjør detYeei, det blir deilig for deg[emoji1]
Hvor kjøper man Det?Yes knallgott
Aldri prøvd. Er det lett?Nå har jeg prøvd meg på decoupage igjen, første gang på mange år. Jeg har laget 4 krukker, og av de er det nok 1 som egner seg som julegave
Kanskje gir jeg de andre til nær familie, for de er ikke så ille egentlig. Er bare jeg som er perfeksjonist, og blir igrunn aldri fornøyd med det jeg lager uansett.
Ble det værende?så mye snø som har kommet i dag
Samme her! Nå rekker man jo ikke finne frem skiene en gang før snøen er borteÆsj, så dritt
Savner stabile vintre som vi hadde da jeg var liten
Ja det gjør drt verkligen
Åå det er så kjedelig med dette dårlige vinterværet! -2 og snø her i dag tidlig, var meldt 10 plussgrader, men det ble heldigvis ikke noe av.. Bare 0.6 varme og snø i lufta enda, håper det holder seg sånn.Her har det nå kommet en 10-15 cm og i morgen er det spådd 6 varme og regn hele dagen[emoji22] så blir nok borte alt her også.
Håper dere får litt da så frøkna blir litt fornøyd.
Takk takk blitt helt helta på syinga kjøper ikke klær til unga lengre for å si det sånn
Takk går til psykolog for å bearbeide en forferdelig barndom som har slått hardt ned etter jeg fikk barn selv. Og får mer behandling nå med bassengtrening og begynner hos fysioterapi igjen på torsdag. Foreløpig går dagene i å holde ut med enorme smerter
Helt grei[emoji4] enn du?
Tusen takk i pulverform eller sånn flytande i kartong ?
Jeg kysser på henne konstant, så jeg er nesten litt overrasket over at hun ikke har krympet enda
Black friday tilbudene til lefdal legges utHva skjer da?
Venter mest på at 15-20 minutter skal gå jeg. Så lenge sa mannen at han ble borte, og jeg altså alene med fire unger.
Satser på at han tar kveldsmat og stelling av lille. Så kan jeg legge meg med henne...
se meld til saraVad skjer då?
bare til i morgebBle det værende?
Sukk. Du vet du mangler energi når du nærmest sovner mens du trener
Det syns jeg også, men nå er ny jakke og vinterbukser samt ullsåler til vinterskoene hans.
Han har tydeligvis arvet frossenheten til pappaen sin