Definitivt ikkeRegner ikke med det blir så vanskelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt ikkeRegner ikke med det blir så vanskelig![]()
Så kjektJa gøy å få det brukt. De fleste dager er jeg for dårlig til å være der men noen ganger går detsyr mest barneklær til de to jentene mine. Men idag ble det boxere
![]()
snart ikke flere å pakke inn for øyeblikketTenkte jeg og skulle gjøre det. Så snart formen tilsier det er greit![]()
Så godt å høreGod kveld[emoji1] bra dag her også!
God kveld till deg ogGod kveld til deg[emoji2]
det er det ikkeIkke lenge igjen![emoji1]
Tusen takk i pulverform eller sånn flytande i kartong ?Har det på meny[emoji4]
Det settet i dinosaur var kultog de med trøye og shortssett var flott. Hva er priser ?
blir nok detJuste ja. Blir det shopping dær
Får Hoppas att du blir kvitt smerter snartBruker tramadol mot smertene. De tar litt av toppen men ikke mye. Men nok til at jeg kan fungere noenlunde ok i par timer mens eldste er hjemme til hun legger seg. Men skulle absolutt vært uten så mye smerter
snart ikke flere å pakke inn for øyeblikket
Noet specilt du skall shoppa da?blir nok det
Får Hoppas att du blir kvitt smerter snart
Hoppas du får den beste hjelpen till og bli frisk igjen. Klem till degFysio mener det er en lang vei å gå. Den er helt nedbrutt av svangerskapet og må lære musklene og kroppen å bruke den riktig for belastningsfeilen erveldig stor. Men en dag skal jeg bli bedre. Men tanken om at dette er varig er der
nope mangler noenFerdig handla med alle?
nope mangler noen
Hoppas du får den beste hjelpen till og bli frisk igjen. Klem till deg
Guttungen hadde blitt i ekstase over sett med dinosaur . Han er forøvrog 4årTar 550 kr for sett genser og bukse opp til 122. Større er 600kr pga stofforbruket. Singlet og shorts 350![]()