Ja det melder de her også. Våkna til -2 og 15 cm snø, og så meldes det 10 varmegrader i ettermiddag.. da blir det drittføre da!Det skal visst bli mildere i morgen
Passer meg utmerket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det melder de her også. Våkna til -2 og 15 cm snø, og så meldes det 10 varmegrader i ettermiddag.. da blir det drittføre da!Det skal visst bli mildere i morgen
Passer meg utmerket
Meldes 10 varmegrader her i ettermiddag, møkk når vi har -2 og snø nå..Enig med deg i det ja![]()
Gutten min er veldig smal i livet , men det går greit? Men tar et sett jeg da i 104 .Der er jersey. God strech i det. Laget av 95% bomull og 5 strech. Som vanlige klær. Utrolig mykt og deilig og gots-sertifisert bomull![]()
ÅneiHos deg er det jo mye som ikke er som det skal.
Jeg er heldigvis bare litt forkjøla. Og søvnløs. Trolig dels fordi jeg la meg rundt 2130 i går kveld
God kveld jenter [emoji4]
En liten pust i bakken før jeg løper videre
Her kommer de![]()
![]()
![]()
Kraków på lørdag! Gleder meg vilt!
Prøvde meg på julemusikk mens jeg tok oppvaskmaskinen, men da sa Lillejenta ifra om at det ikke var ok! Foster jeg opp en baby som er anti jul?
![]()
ÅneiSøvnløs er slitsomt [emoji813]
God bedring[emoji4]Blæ.
Kløe i halsen og snufsete nese dro med seg vond hals og hodepine og feber.
Syk i dag.
Det skjønner jeg veldig godt at hun ble. Her har det snødd i hele dag. måtte på sykehuset og innom å hente ei pakke i dag, og i sentrum var det tendenser til kaos. Glatt og snø over alt[emoji85]Her melder storm snø mens yr melder opplett
Mellomste var meget skuffet når det ikke var snø i morges (den er meldt utpå dagen om den kommer) for en lærer hadde sagt at i dag var det meldt snø, så da ville hun ha snø.
Det skjønner jeg veldig godt at hun ble. Her har det snødd i hele dag. måtte på sykehuset og innom å hente ei pakke i dag, og i sentrum var det tendenser til kaos. Glatt og snø over alt[emoji85]
Det var den. Tror jeg har liggi på samme side hele natta, og da kjenner jeg ikke bekkenet.litt bedre
din da?
Krysse fingrene for at dere får det snart. Magisk med den flrste snøen og spesielt når man ikke har den hele vinteren. Ikke som det er her nå, helt grått og det snør sidelengs.Men ingenting daler fra himmelen. Det snør ikke, det regner ikke, det er opphold.
Vi får vente i spenningog se om det kommer snø senere i vinter...
Krysse fingrene for at dere får det snart. Magisk med den flrste snøen og spesielt når man ikke har den hele vinteren. Ikke som det er her nå, helt grått og det snør sidelengs.
Meldes 10 varmegrader her i ettermiddag, møkk når vi har -2 og snø nå..
Oh no!![emoji31][emoji38] håper du tar feil![emoji28]
Her har det nå kommet en 10-15 cm og i morgen er det spådd 6 varme og regn hele dagen[emoji22] så blir nok borte alt her også.Det er kjekt med den første snøen ja
Jeg tror ikke det er den som kommer nå. Det snør altså, men lite tyder på at det faktisk legger seg, det var sist jeg sjekket et par plussgrader
Men rent teknisk så snør det i alle fall.
(Det er meldt 6-9 plussgrader i morgen så det er ingen reel fare for at snøen blir liggende nei...)