Skravletråd November

Der er jersey. God strech i det. Laget av 95% bomull og 5 strech. Som vanlige klær. Utrolig mykt og deilig og gots-sertifisert bomull :)
Gutten min er veldig smal i livet , men det går greit? Men tar et sett jeg da i 104 . ;)

Ånei :( Søvnløs er slitsomt [emoji813]

Sov minimalt etter sånn ca 4.10 i dag. Så egentlig burde jeg sovet nå. Men ungene kommer vel snart hjem. Og jeg vil sove til natta. Eller, om natta og morgenen, ikke kvelden...

Her melder storm snø mens yr melder opplett

Mellomste var meget skuffet når det ikke var snø i morges (den er meldt utpå dagen om den kommer) for en lærer hadde sagt at i dag var det meldt snø, så da ville hun ha snø.
Det skjønner jeg veldig godt at hun ble. Her har det snødd i hele dag. måtte på sykehuset og innom å hente ei pakke i dag, og i sentrum var det tendenser til kaos. Glatt og snø over alt[emoji85]

Det skjønner jeg veldig godt at hun ble. Her har det snødd i hele dag. måtte på sykehuset og innom å hente ei pakke i dag, og i sentrum var det tendenser til kaos. Glatt og snø over alt[emoji85]

Men ingenting daler fra himmelen. Det snør ikke, det regner ikke, det er opphold.

Vi får vente i spenningog se om det kommer snø senere i vinter...

Men ingenting daler fra himmelen. Det snør ikke, det regner ikke, det er opphold.

Vi får vente i spenningog se om det kommer snø senere i vinter...
Krysse fingrene for at dere får det snart. Magisk med den flrste snøen og spesielt når man ikke har den hele vinteren. Ikke som det er her nå, helt grått og det snør sidelengs.

Jeg er på reise i noen uker, og her er det 15 grader og fargerike blader overalt. Er skikkelig misunnelig på alle som har fått masse snø. Jeg ELSKER snø!

Hah... det snør

Pent i tide til at ungene trolig går hjem fra skolen sånn ca snart.

Krysse fingrene for at dere får det snart. Magisk med den flrste snøen og spesielt når man ikke har den hele vinteren. Ikke som det er her nå, helt grått og det snør sidelengs.

Det er kjekt med den første snøen ja

Jeg tror ikke det er den som kommer nå. Det snør altså, men lite tyder på at det faktisk legger seg, det var sist jeg sjekket et par plussgrader

Men rent teknisk så snør det i alle fall.

(Det er meldt 6-9 plussgrader i morgen så det er ingen reel fare for at snøen blir liggende nei...)

Det er kjekt med den første snøen ja

Jeg tror ikke det er den som kommer nå. Det snør altså, men lite tyder på at det faktisk legger seg, det var sist jeg sjekket et par plussgrader

Men rent teknisk så snør det i alle fall.

(Det er meldt 6-9 plussgrader i morgen så det er ingen reel fare for at snøen blir liggende nei...)
Her har det nå kommet en 10-15 cm og i morgen er det spådd 6 varme og regn hele dagen[emoji22] så blir nok borte alt her også.
Håper dere får litt da så frøkna blir litt fornøyd.

Back
Topp