Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringGod morgen[emoji4] hjemme med sykt barn, ta en haug med telefoner og ratt på sykehuset gor å ta noen blodprøver.
Trasig det ikke blir liggendeJuhu! Våknet til snø i dagdro ungene ut av sengen og ut for å leke. Super kos! Men nå kommer regnet og det var slutt på morroa for denne gang...
Kjempe dumtTrasig det ikke blir liggende
Så kjipt. Men godt der fikk nyte snøen litt da. Her snør det også, og her kommer visst regnet i morra[emoji85][emoji85]Juhu! Våknet til snø i dagdro ungene ut av sengen og ut for å leke. Super kos! Men nå kommer regnet og det var slutt på morroa for denne gang...
Masse god bedring!Blæ.
Kløe i halsen og snufsete nese dro med seg vond hals og hodepine og feber.
Syk i dag.
Ja . HVOrdan er stoffet?
Hva er ruli egentlig?![]()
Det forstår jeg veldig godt! Jeg kan knapt lappe en bukse selv [emoji23]
AhaSammensatt av navnet på ungene mine. Runa og Linnea![]()
Ahaog så har du laget egen logo? Kult!
Masse god bedring!
Så kjipt. Men godt der fikk nyte snøen litt da. Her snør det også, og her kommer visst regnet i morra[emoji85][emoji85]
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God bedring till degTakk for det.
Fått fraværsmeldt i alle retninger på jobb, spist frokost og krabbet under pleddet nå.
Klementiner er C vitaminer, satser jeg på![]()
God morgen så koseligt med snøJuhu! Våknet til snø i dagdro ungene ut av sengen og ut for å leke. Super kos! Men nå kommer regnet og det var slutt på morroa for denne gang...
God morgen Hur har natten vart? Sovit gottvGod morgen alle sammen
Så kult daJa, siden jeg og bruker navnet på mine klær og sykontoen så ble det det [emoji16]![]()