Får Hoppas formen blir bedreKarra meg på jobb i går.angra.
Gikk på jobb i dag. Greit
Føler meg ikke på topp i kveld akkurat. Men greit. Jeg har ikke feber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får Hoppas formen blir bedreKarra meg på jobb i går.angra.
Så kjekt att kunne syFått 14 meter stoff i posten idag og 10 meter igår så nå er det stappfult i syrommet. Må ha mange timer på syrommet fremover [emoji28]
Så kjekt att kunne sy
Hmm. Fant en busemann på puppen min. Amming er jammen meg glamorøst....
så lei av å ikke få sove
på den positive siden fått nettshoppet Litt, nå mangler jeg vel kun ninjago Lego og mobil
Så bra. Hur lenge har du håld på med detAbsolutt. Fått brukt den kreative siden av meg
God morgen!
Noen som skal på Black Friday?
god morgen alle sammen
3 t og 45 min med søvn, jeg er trøtt ,
godt det er fredag !
Så bra. Hur lenge har du håld på med det
God Morgen alle sammen. Her har det hagla otroligt mye inatt. Helt vit på bakken nå.
1 time til jeg tar helgen [emoji4]
God dag veldig fin dag i utgangspunktet . Nå fikk jeg dog en trist beskjed , ikke kjekt :/
Tett i nesen, tett i toppen
Propper i ørene. Hodet føles kake. Ikke feber. Bare føles sånn. Sliten. Alene med ungene. Og hunden. Fått eldste til å lufte henne når han likevel hentet Donald i postkassa. Hun har fått kveldsmat. Yngste legger jeg nå snart, de store legger seg selv.
For mannen er på styremøte etterfulgt av årsmøte etterfulgt av julebord så han kommer hjem i natt en gang. Men siden han tok med seg en sekspakning jule-claustaler så blir vel ille formen så altfor ille. Og godt er jo det.
Vel. Jeg sovna. Med lydløs mobil. Og masse meldinger fra eldste som ville ja svar!!! Og selvsagt slår til med hodepine/migrene for andre kveld på rad.Tøff kveld for deg da[emoji13] håper du snart er i form igjen!
Karra meg på jobb i går.angra.
Kraków i natt! Juhu!!
TakkTriste beskjeder er kjipt[emoji20] klem til deg![emoji173]️
God kveldGod kveld[emoji2]
Syk?Karra meg på jobb i går.angra.