Haha, ser det for meg [emoji23][emoji23][emoji13]Haha[emoji23] leste innlegget ditt MENS jeg tok en slurk Pepsi....ikke lurt[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ser det for meg [emoji23][emoji23][emoji13]Haha[emoji23] leste innlegget ditt MENS jeg tok en slurk Pepsi....ikke lurt[emoji23]
Syk?
Jeg er så forkjøla selv, nå har jeg nesten ikke stemme igjen fordi jeg har skravla mye på planleggingsdagen på jobb [emoji23]
Huff, så kjedelig.Ja, jeg tilbrakte litt for mye tid med syk datter i helgen trolig, så klaska til med en runde med feber-forkjølelse selv også.
Hvordan kan du ikke bli svett av 30 minutter?![emoji33]
Haha[emoji23] leste innlegget ditt MENS jeg tok en slurk Pepsi....ikke lurt[emoji23]
Haha, ser det for meg [emoji23][emoji23][emoji13]
God tur[emoji4] kos deg masse!Kraków i natt! Juhu!!
Takk for detGoo tur
Det skal jeg vettuGod tur[emoji4] kos deg masse!
Uff... håper ikke det er alvorlig klem til deg!God dag veldig fin dag i utgangspunktet . Nå fikk jeg dog en trist beskjed , ikke kjekt :/
Jeg var innum senteret en tur i dag sved av vel 6000 krNei, men fikk handlet litt på nett i går
Hva med deg?
Kos deg god tur. Hvor længe er dere dærTakk for det
6000kr wow tror det var mangen som spenderte litt pengar jaJeg var innum senteret en tur i dag sved av vel 6000 kr
Er besøksvenn for vedkommendeUff... håper ikke det er alvorlig klem til deg!
Oi hva handlet du?Jeg var innum senteret en tur i dag sved av vel 6000 kr
Ja heldigvis har uværet gitt seg. Søppeldunkene var eneste offer
Fått 14 meter stoff i posten idag og 10 meter igår så nå er det stappfult i syrommet. Må ha mange timer på syrommet fremover [emoji28]
Kraków i natt! Juhu!!
Vel. Jeg sovna. Med lydløs mobil. Og masse meldinger fra eldste som ville ja svar!!! Og selvsagt slår til med hodepine/migrene for andre kveld på rad.