Skravletråd november

Hehe, regnet med at to tallmennesker naturlig nok utfordrer barna med tall:P
Samme som meg, bare her er det narkotikakunnskap og farer ved bruk som deles:P selvsagt tilpasset deres nivå;)
Og jeg er oppvokst med skadebegrensning og skyldfordeling, en far som jobbet i forsikring med bilskade....

Vi er jo de vi er, og det påvirker hva vi snakker med våre barn om.

God morgen :) noen med forslag fil en god oppskrift jeg kan prøve meg på til lillegutt sin første kake? Tenkte han kunne få en liten kake på 1 års dagen sin :)

Dagene blir litt lange når man starter klokken fem...

Lillemor er trøtt og det er litt tidlig for dubb.
Vi får ikke gått den lange turen vår heller, for vi har mellomste hjemme, så hun skal sove i sengen, og det bør vi drøye litt, for hun skal helst ikke være trøtt igjen når vi skal til legen 1130. Som føles som en evighet til....

Fikk sove til over 8 idag :o Herregud, så deilig!!
Å, drømmen....

Skal legge meg igjen nå jeg da.

Eller. Legge lillemor, men da legger vi oss på senga begge to. Ammer og hviler og håper hun sovner.

Er så godt humør i dag at jeg føler jeg bobler over og har problemer med å konsentrere meg på jobb

Å, drømmen....

Eller. Legge lillemor, men da legger vi oss på senga begge to. Ammer og hviler og håper hun sovner.
Ja jeg pleier vanligvis å legge meg igjen på denne tiden jeg og. Da sover L i vogna si. Kos dere masse, håper du får sovet litt :)

Er så treg på å svare tilbake jeg haha. Men min er også sånn, er vi borte tar det 400 år før hun sovner :p
Blir spennende i morgen når vi skal se på mannen være med på en oppvisning og være med å feire en annen klubb.
Vurderer egentlig å bli hjemme med frøkna fordi hun kommer til å bli utålmodig :p
Kjenner til det:-). Går ikke ut etter 17.30 tiden her. På dagtid er storebror skikkelig vanskelig å få til å sovne om vi ikke er hjemme og får han til å sovne i vognen. I bil sovner han sjelden selv om han er stuptrøtt. Å unnvike fra sove rutinene med han er håpløst. Lillebror sover sjelden på dagtid. Kanskje 20 min om jeg er heldig

Kjenner til det:-). Går ikke ut etter 17.30 tiden her. På dagtid er storebror skikkelig vanskelig å få til å sovne om vi ikke er hjemme og får han til å sovne i vognen. I bil sovner han sjelden selv om han er stuptrøtt. Å unnvike fra sove rutinene med han er håpløst. Lillebror sover sjelden på dagtid. Kanskje 20 min om jeg er heldig
Uff høres slitsomt ut, å være låst sånn til hjemmet på kveldene :( håper det endrer seg.

Min sov en time nå, burde ha sovet litt til men kanskje hun sover lit i vogna når vi skal ut.

Å, drømmen....

Deilig! Det gjorde vi idag også kl 830. Sov til 9, det vet jeg er for kort tid for mini, så byttet pupp og vi sov videre til 10! Deilig! Nå har hun lekt, ropt på meg så jeg også har lekt litt. Ammet igjen og nå skal vi snart gå tur!

Jeg lager visst frokost litt tidlig likevel

Selv om vi står opp tidlig har jeg ikke deaktivert den gamle alarmen min. Den vekket meg ikke da heller, men signaliserte at vi burde stå opp

Så idet frokosten mer eller mindre er klar, så ringte den...

Jeg er sulten selv. Jeg sovnet sulten og jeg våknet sulten. Ikke nok mat til middag, planen var kveldsmat men jeg sov jo.

Så nå er klar for frokost!
Håper det smakte:D

Back
Topp