Steke en haug med kjøttkaker, frisør med eldste og bursdag med mellomsteGod morgen ja, endelig! Hva er planen i helga?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Steke en haug med kjøttkaker, frisør med eldste og bursdag med mellomsteGod morgen ja, endelig! Hva er planen i helga?
Og jeg er oppvokst med skadebegrensning og skyldfordeling, en far som jobbet i forsikring med bilskade....Hehe, regnet med at to tallmennesker naturlig nok utfordrer barna med tall
Samme som meg, bare her er det narkotikakunnskap og farer ved bruk som deles selvsagt tilpasset deres nivå
Det gjorde jeg Heklet og så på Bosch. Så bra serie!!Nyt kvelden i fred og ro
Å, drømmen....Fikk sove til over 8 idag Herregud, så deilig!!
Ja jeg pleier vanligvis å legge meg igjen på denne tiden jeg og. Da sover L i vogna si. Kos dere masse, håper du får sovet littÅ, drømmen....
Skal legge meg igjen nå jeg da.
Eller. Legge lillemor, men da legger vi oss på senga begge to. Ammer og hviler og håper hun sovner.
Kjenner til det. Går ikke ut etter 17.30 tiden her. På dagtid er storebror skikkelig vanskelig å få til å sovne om vi ikke er hjemme og får han til å sovne i vognen. I bil sovner han sjelden selv om han er stuptrøtt. Å unnvike fra sove rutinene med han er håpløst. Lillebror sover sjelden på dagtid. Kanskje 20 min om jeg er heldigEr så treg på å svare tilbake jeg haha. Men min er også sånn, er vi borte tar det 400 år før hun sovner
Blir spennende i morgen når vi skal se på mannen være med på en oppvisning og være med å feire en annen klubb.
Vurderer egentlig å bli hjemme med frøkna fordi hun kommer til å bli utålmodig
Uff høres slitsomt ut, å være låst sånn til hjemmet på kveldene håper det endrer seg.Kjenner til det. Går ikke ut etter 17.30 tiden her. På dagtid er storebror skikkelig vanskelig å få til å sovne om vi ikke er hjemme og får han til å sovne i vognen. I bil sovner han sjelden selv om han er stuptrøtt. Å unnvike fra sove rutinene med han er håpløst. Lillebror sover sjelden på dagtid. Kanskje 20 min om jeg er heldig
Flott det går bra nåDet er det nok vi hadde problemer med to av gutta da de var mindre.. Nå går det heldigvis greit
Hørtes fantastisk ut. Her var det mye våken i natt og opp 6Fikk sove til over 8 idag Herregud, så deilig!!
Åhh så bra hva er grunnen ?Er så godt humør i dag at jeg føler jeg bobler over og har problemer med å konsentrere meg på jobb
Vår arbeidsplass fikk en pris i går kveld og skal på jentetur i helgenÅhh så bra hva er grunnen ?
Oi så gøy!!Gratiss. Hvor går turen?Vår arbeidsplass fikk en pris i går kveld og skal på jentetur i helgen
Deilig! Det gjorde vi idag også kl 830. Sov til 9, det vet jeg er for kort tid for mini, så byttet pupp og vi sov videre til 10! Deilig! Nå har hun lekt, ropt på meg så jeg også har lekt litt. Ammet igjen og nå skal vi snart gå tur!Å, drømmen....
Skal legge meg igjen nå jeg da.
Eller. Legge lillemor, men da legger vi oss på senga begge to. Ammer og hviler og håper hun sovner.
Håper du fikk god ekstra søvnGod morgen! Endelig har lille P sovnet, nå skal jeg ordne litt frokost til storebror og meg selv, så skal jeg legge meg igjen
Håper det smakteJeg lager visst frokost litt tidlig likevel
Selv om vi står opp tidlig har jeg ikke deaktivert den gamle alarmen min. Den vekket meg ikke da heller, men signaliserte at vi burde stå opp
Så idet frokosten mer eller mindre er klar, så ringte den...
Jeg er sulten selv. Jeg sovnet sulten og jeg våknet sulten. Ikke nok mat til middag, planen var kveldsmat men jeg sov jo.
Så nå er klar for frokost!
Tar det idag daNei jeg orket ikke