Hva jobber du innenfor?Midten av desember
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva jobber du innenfor?Midten av desember
Er det noen som klarer det er det vel duKlarer jeg 40 innlegg til tro før kvelden
Tror ikke jeg orkerEr det noen som klarer det er det vel du
Lite som har forandret seg. Mindre av det med mobbingen i år, heldigvis.Flotte tilbakemeldinger da
Håper det andre har roet seg for ham
Jepp. I regn.Hvor skulle mannen da? skifte dekk?
Deilig med husmorferieUten mann og barn
Jeg har det supertHar du det bra?
Det klarte du vel lettKlarer jeg 40 innlegg til tro før kvelden
Så flinke dere er med å utfordre hanLite som har forandret seg. Mindre av det med mobbingen i år, heldigvis.
Men faglig er han der han alltid har vært.
Neste tema i matte er nå er ganging.
Vi får børste støv av vår gamle vane med å utfordre ungene med regnestykker. Han kan prinsippet og vet hvordan det regnes, men vi skal pugge hele tabellen. (jeg måtte Google "den lille gangetabellen" når jeg kom hjem siden læreren spesifiserte at det var bare den lille altså. Det viser seg at den store har jeg aldri pugget. Det er bare den lille jeg kan jeg. Fra 1*1 til 10*10)
Er så treg på å svare tilbake jeg haha. Men min er også sånn, er vi borte tar det 400 år før hun sovnerSamme her med begge mine. Og veldig bunnet til sovetiden spesielt til han eldste. Kunne ikke gjøre noe når han skulle sove. Måtte gå og gå i en evighet før han sovnet og skulle så lite til før han våknet. Var f.eks med da gubben deltok på NM i fjor. Men pga så mye lyd i hallen dro vi da han var ferdig med sin deltakelse. Storebror skulle sove og var begrenset hvor mye jeg orket og stå og vugge på vognen for å få han til å sovne. Ikke var hallen helt tilrettelagt heller for de med barnevogn
Du er nok ikke alene der nei du kan ikke sette fra deg bilen og slippe fysisk å stå i kø?Jepp. I regn.
Men da har vi en bil med vinterdekk i alle fall. Den andre må nok leveres inn. Dvs der vi har pleid gjøre det er en "ta dekkene i bilen og stiller deg i kø"-plass (eller to forskjellige vi har prøvd) og egentlig kunne jeg jo bare gjort det i dag, men det er der nok flere som skal og jeg har altså den legetimen til mellomste 1130 som er en helt absolutt "ødelegger hele dagen"-tid...
God morgenGod morgen.
Takket være at jeg er så trøtt at jeg sovner når jeg legger snuppa og reelt sett har sovet sånn siden åtte i går så er jeg jo egentlig ikke umenneskelig trøtt når vi starter dagen klokka fem... Sånn til vanlig ville jeg syntes mannens nye rutine med vekking halv seks var grusom. Men nå er jeg jo våken.
God morgen søtaGod morgen jenter
Endelig fredag!
Vi er to tall-folk som har fått barn...Så flinke dere er med å utfordre han
Det er et "rykk et hakk frem i køen" system. I alle fall ene plassen.Du er nok ikke alene der nei du kan ikke sette fra deg bilen og slippe fysisk å stå i kø?
JeppGod morgen
Da har du jo heldigvis fått endel søvn