God morgen ja, endelig! Hva er planen i helga?God morgen jenter
Endelig fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen ja, endelig! Hva er planen i helga?God morgen jenter
Endelig fredag!
God morgen til deg også! Travel natt?God morgen! Endelig har lille P sovnet, nå skal jeg ordne litt frokost til storebror og meg selv, så skal jeg legge meg igjen
Travel "tidlig morgen" sen natt. Kl 5 begynte skravla til mini å gå. Men jeg er ikke menneske så tidlig så jeg sovnet igjen og våknet igjen da hun begynte å klage, da ammet jeg henne og hun sovnet enn du? Er du gravid?God morgen til deg også! Travel natt?
God morgen saraGod morgen.
Takket være at jeg er så trøtt at jeg sovner når jeg legger snuppa og reelt sett har sovet sånn siden åtte i går så er jeg jo egentlig ikke umenneskelig trøtt når vi starter dagen klokka fem... Sånn til vanlig ville jeg syntes mannens nye rutine med vekking halv seks var grusom. Men nå er jeg jo våken.
Blir sikkert fint detDeilig med husmorferie
Nei jeg orket ikkeDet klarte du vel lett
Hurra for freddanGod morgen jenter
Endelig fredag!
Takk det sammeGod morgen sara
AlleredeGod morgen jenter
Endelig fredag!
Jeg har det supert
Du da?
Jeg må få eldste til frisøren, mellomste i bursdag og steke opp 4 kg kjøttkakerGod morgen søta
Endelg fredag planer for helgen??
Hehe, regnet med at to tallmennesker naturlig nok utfordrer barna med tallVi er to tall-folk som har fått barn...
Vi er ikke så flinke å lese til barna som man kunne ønske.
Men å leke med tall faller naturlig for denne familien, så på ulikt nivå for de to da så utfordrer vi dem og snakker om tall det det er naurlig (og litt til)
Så når de på skolen jobbet med halvpart og dobbelt var vi kjapt videre på kvarttpart og åttenedel. Tredjedel syntes han var vanskeligere.
Gangetabellen kommer således bare til å falle inn i vanen med å gi dem mattespørsmål i tide og utide. Det har falt litt ut etter at vi fikk babyen. Men bare å gå igang igjen.
Mellomste får mye gratis på den måten. Det er vel ikke helt uventet at bhg sier hun er over forventet nivå i tallforståelse, hennes forståelse for tallbegrep der hun ser tre ting og vet det er tre uten å telle dem er forventet i skolen, ikke bhg. Sier ped.lederen. Men lese kan hun ikke. (dog er det ikke langt unna, gjør vi en innsats så kan hun jeg har bare holdt litt igjen for det går saaaaaakte på skolen og tilpasset leselekse finnes i liten grad. (men positivt, guttungen har nå argumentet med lærer og fått gjennomslag for å lese dagens side i noeskboka bare tre i stedet for fem ganger og så heller lese i en annen bok (5-10 min sa hun i går. DET hadde ikke han hørt. Bare "litt". Jeg tok tida på hans "litt" i går, det var fem minutter. Så da leser vi litt og av og til litt mer da. Føles ikke så enormt som 5-10 min ;-))
Oii så moroJeg må få eldste til frisøren, mellomste i bursdag og steke opp 4 kg kjøttkaker
Du da?
God morgenGod morgen!
Kjedelig med sånt system kan jo risikere å bruke halve dagen der...Det er et "rykk et hakk frem i køen" system. I alle fall ene plassen.
Mannen sier han skal snakke med min bror og se om han får hevet den selv i morgen.
Det er jo ikke glatt i dag, så jeg kjører "min" bil på sommerdekk uten problem til legen i dag og levere mellomste i bursdag klokka fem, så får han vurdere hva han vil ha når han skal hente henne (og kusina) klokka sju (for da legger jeg baby/sover jeg ;-))
Blir mange timer å vente på lunsj jaJepp
I høst stilte ikke Sara-familien sine indre klokker, vi bare tilpasset oss og står opp en time tidligere....
Derav at jeg nå sitter og diller mens ungene ser tv og lille leker på gulvet. Det blir så lenge til de får lunsj på bhg/skole om jeg serverer frokost halv sju. De pleier få den halv åtte før vi drar klokka åtte.
(i en verden hvor jeg skal på jobb drar vi før, men da spiser de frokost på bhg/Sfo)