Beste dagen i ukaHurra for freddan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beste dagen i ukaHurra for freddan
Det hørtes godt utGod morgen! Endelig har lille P sovnet, nå skal jeg ordne litt frokost til storebror og meg selv, så skal jeg legge meg igjen
God morgenGod morgen!
Det hørtes digg utFikk sove til over 8 idag Herregud, så deilig!!
Hvorfor det da?Er så godt humør i dag at jeg føler jeg bobler over og har problemer med å konsentrere meg på jobb
Er skikkelig kjipt. Han er av typen som sjelden kan unike så mye fra leggerutinene fordi spesielt på kvelden fordi han bruker så lang tid på å roe ned og sovne. Sovner han senere enn vanlig spesielt over flere dager i strekk så går det ut over nattesøvnen og han våkner tidligere på morgenen. Så vi må hjem med han til senest 18 tiden slik han er i seng til senest 18.30. For han sovner heller ikke bilen. Gjør han det så våkner han når vi kommer hjem og bruker like lang tid på å sovne uansett hvor trøtt og sliten han erUff høres slitsomt ut, å være låst sånn til hjemmet på kveldene håper det endrer seg.
Min sov en time nå, burde ha sovet litt til men kanskje hun sover lit i vogna når vi skal ut.
Håper det smakte
Jeg håper ungene stiller klokken etterhvert. Da skal nok vi voksne klare det finfintBlir mange timer å vente på lunsj ja
Her spises frokost kl 07-0730
Jepp.Kjedelig med sånt system kan jo risikere å bruke halve dagen der...
Men det er altfor lenge kjenner jeg. Hodepine og sååå inn I granskauen trøtt. Svir på øye og jeg kunne ha sovnet sittende oppreist.. Så det er visst prisen for å sove ut en dagDet hørtes digg ut
Åh, ja det er tungt... Her er jeg alltid oppe mellom 05-06 så nå merker jeg at jeg har brutt søvnmønsteret mitt med å sove for lenge rett og slett. Hodepine og helt forferdelig trøtt. Kunne sovnet hvor som helst nå føler jeg. Når jeg er oppe tidlig hviler jeg meg litt mens L sover på formiddagen og da er jeg ganske opplagt resten avdagen.Hørtes fantastisk ut. Her var det mye våken i natt og opp 6
Den kom på dupp nr to hun våknet da jeg var ferdig med frokosten.Håper du fikk god ekstra søvn
Vi får se daTar det idag da
Oh yes uten tvilBeste dagen i uka
Uff daHelg
Formen er så crappy
Aha ja samme har skjedd her før. Kroppen vender seg jo til lite søvn. Pleier hvile på dagen her også.Åh, ja det er tungt... Her er jeg alltid oppe mellom 05-06 så nå merker jeg at jeg har brutt søvnmønsteret mitt med å sove for lenge rett og slett. Hodepine og helt forferdelig trøtt. Kunne sovnet hvor som helst nå føler jeg. Når jeg er oppe tidlig hviler jeg meg litt mens L sover på formiddagen og da er jeg ganske opplagt resten avdagen.
Åh hvordan?Helg
Formen er så crappy