Ja så noe om det i nettaviseneNja wr meldt kaldt framover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja så noe om det i nettaviseneNja wr meldt kaldt framover
Skjønner godt det da ikke ble prioritert her hadde mannen dekkskiftedag på jobben igår og idag, han jobber i bilbutikkJa. Men luringen min er sunnmøring. Og vet at Ford pleier ha en kampanjedag på det. Og fikk tips fra en som jobber der om når det trolig skulle være, og ventet på det siden det uansett ikke var glatt. Også ble det ikke sånn i år også skjedde ting så fort med den nye jobben at dekk ble ikke prioritert de siste fridagene (det var uansett ti grader, liksom) og vips i går kveld....
Det blir vinterdekk nå, så snart vi får fraktet bilen til dekkverksted..
Yr varsler liksom ikke kuldegrader før lørdagskvelden heller så jeg forventet ikke dette før mannen kom fra trening og de hadde snakket om at bakken (flere der som bor i samme vei som oss) nok ville være frosset i dagSkjønner godt det da ikke ble prioritert her hadde mannen dekkskiftedag på jobben igår og idag, han jobber i bilbutikk
Vi må nok ut en tur når frøkna har våknaVar ute og gikk tur, kom inn akkurat. Kaldt! Egentlig trilletur så lille kunne få se på verden, men hun ble trøtt og da la jeg ned ryggen, sovna fort, men jeg fikk meg en frisk tur da hvertfall!
God dag kaldt ja...heldigvis blitt +1,5 her nåGod morgen her er det - grader i Dag
Å ja da satser vi på at de fortsatt har det inneNei men da kommer resten inn å da må jeg ha frakt uansett
Planer for dagen?God formiddag!
Kommer like brått på hvert årAltfor kaldt altså
Håper på det jaÅ ja da satser vi på at de fortsatt har det inne
He he rart det derKommer like brått på hvert år
Det var lurtMannen tok med bilen for å se om noen kan skifte til vinterdekk
Ja ikke sant velDet var lurt
Så kjekt med bror i nærhetenIkke på vilkår.
Han hadde ikke trengt gå bort i bakken, hvor han kunne gli på beina, for det kunne jeg faktisk gjøre utenfor huset også oppdaget jeg da jeg fulgte min datter ut til min brors bil som har vinterdekk og likevel skulle kjøre forbi barnehagen så da tok han et par minutters omvei og plukket henne med seg herfra
Alt koster400 kr for å skifte dekk,for noen år siden var det 200 kr
Høres ut som en fin morgen hos degGod morgen! Nu er jeg i byen og drikker kaffe, klar for å trene. Etter det kommer mannen inn med ungene før han drar videre til skolen og vi skal møte svigers.
Hva skjer hos dere idag da?
Hva gjør du da?Kb på skolen
Mannen på jobb
Bilen på dekkskift