Skravletråd november

Ja. Men luringen min er sunnmøring. Og vet at Ford pleier ha en kampanjedag på det. Og fikk tips fra en som jobber der om når det trolig skulle være, og ventet på det siden det uansett ikke var glatt. Også ble det ikke sånn i år også skjedde ting så fort med den nye jobben at dekk ble ikke prioritert de siste fridagene (det var uansett ti grader, liksom) og vips i går kveld....

Det blir vinterdekk nå, så snart vi får fraktet bilen til dekkverksted..
Skjønner godt det da ikke ble prioritert:) her hadde mannen dekkskiftedag på jobben igår og idag, han jobber i bilbutikk:)

Skjønner godt det da ikke ble prioritert:) her hadde mannen dekkskiftedag på jobben igår og idag, han jobber i bilbutikk:)
Yr varsler liksom ikke kuldegrader før lørdagskvelden heller så jeg forventet ikke dette før mannen kom fra trening og de hadde snakket om at bakken (flere der som bor i samme vei som oss) nok ville være frosset i dag

Verden tiner nå da, det er jo sol. Og friksjon på veiene fra bilene som kjører. Men vi må legge om, ja

Var ute og gikk tur, kom inn akkurat. Kaldt! Egentlig trilletur så lille kunne få se på verden, men hun ble trøtt og da la jeg ned ryggen, sovna fort, men jeg fikk meg en frisk tur da hvertfall!
Vi må nok ut en tur når frøkna har våkna :p
Her så er hun ikke så glad i å sove i vogna, ta ned ryggen i våken tilstand er uaktuellt :p

Så gjenstår det bare for meg å finne frem ullundertøyet mitt, hvor enn det kan være :rolleyes:

Følelsen når mamma sender deg en sms im oppdatering på været der hun er på ferie, sol og nesten 30 grader :p
Takk takk :p

Ikke på vilkår.

Han hadde ikke trengt gå bort i bakken, hvor han kunne gli på beina, for det kunne jeg faktisk gjøre utenfor huset også oppdaget jeg da jeg fulgte min datter ut til min brors bil som har vinterdekk og likevel skulle kjøre forbi barnehagen så da tok han et par minutters omvei og plukket henne med seg herfra :-)
Så kjekt med bror i nærheten:)

God morgen! Nu er jeg i byen og drikker kaffe, klar for å trene. Etter det kommer mannen inn med ungene før han drar videre til skolen og vi skal møte svigers.
Hva skjer hos dere idag da?
Høres ut som en fin morgen hos deg:)
Jeg har vært på jobb, i et møte med skolen og nå jobb igjen:)

Back
Topp