De får jo ikke gjort det når jeg ikke hadde tidHåper de forter seg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De får jo ikke gjort det når jeg ikke hadde tidHåper de forter seg da
Får skravle i kveldJeg også!
Ja sant, haha leste litt feil istad #trøttDe får jo ikke gjort det når jeg ikke hadde tid
Ååh jada, her holdt macen på å gå i gulvet i ren refleks sparket jeg bort en pute så den landet litt mykt.
Puuhhh!!
Heldigvis gikk det bra.
Kb hos frisøren. Vet hva han vil ha av sveis
I kveld og eller?Var det ja
De har egentlig begynt med innetrening, men I går var gymsalen opptatt pga no skolearrangement. Så da ble det utetrening Superundertøy, jakke, lue og hansker for et par uker siden hadde de cup ute. Var kaldt I mange timer så gjaldt å kle på de godt mellom slagaTrenee de ute?
Haha ja det var det jeg også tenkteNinja
Haha ja forstår deg godtNei haha. Så skal hun videre til karibien også New york. Så er en smule sjalu
Da har vi vært hos fysio med lillebror. Hun kunne ikke finne noen grunn for at han hyler slik i bilen annet enn at han bare ikke liker å kjøre bil. Unge nr 2 dette som hyler i bil, håper virkelig han ikke holder på like lenge som broren. Alle rundt meg sier at jammen ungen min elsker å kjøre bil så da må jo dine også gjøre det. Aaaaalle barn elsker jo å kjøre bil. Er jo sååå god ting å gjøre hvis du vil han skal sove - dra ut og kjør. Ja særlig. Her hyles det fra vi setter han i bilstolen til vi tar han utav. Og da bruker jeg fort 30-60 min på å roe han såpass ned at jeg kan sette han fra meg å få gjort noe
Han er bare 13 uker så ikke så gammel ennåNå skal ikke jeg være en av de som sier barnet mitt liker å kjøre bil, det var sånn i starten, men så hadde vi en periode hun hatet det, da ble løsningen rett og slett dvd spiller son man henger på setet en løsning
Hvor gammel er lillebror igjen??
Aaah! Da skjønner jeg. Bare å være tålmodig så blir det sikkert bedreHan er bare 13 uker så ikke så gammel ennå
Prøver men kjenner jeg er lei. Hadde håpet å få en unge denne gangen som jeg kunne ta med i bil og som da kunne sove, som jeg kunne gå lange turer med vogn uten at han hyler store deler av turen osv. Istedenfor har jeg fått unge nr 2 som hater bilkjøring, ikke liker vogn og som såvidt sover på puppen min på dagtid om han sover i det hele tatt.Aaah! Da skjønner jeg. Bare å være tålmodig så blir det sikkert bedre
Prøver men kjenner jeg er lei. Hadde håpet å få en unge denne gangen som jeg kunne ta med i bil og som da kunne sove, som jeg kunne gå lange turer med vogn uten at han hyler store deler av turen osv. Istedenfor har jeg fått unge nr 2 som hater bilkjøring, ikke liker vogn og som såvidt sover på puppen min på dagtid om han sover i det hele tatt.
Nja gikk greit en periode men nå begynner han å vri seg der også. Sovner gjør han ihvertfall ikke. I tillegg klarer jeg ikke å gå så lenge med han i bæresjal/sele pga bekkenetKanskje du skulle prøvd bæretøy? Poden her er ikke spesielt begeistret for vogn, har han aldri vært. Så sjal og sele har vært ypperlig ute på tur, når vi handler eller bare trenger hendene frie matlaging og rydding hjemme.