Skravletråd november

Prøver men kjenner jeg er lei:-). Hadde håpet å få en unge denne gangen som jeg kunne ta med i bil og som da kunne sove, som jeg kunne gå lange turer med vogn uten at han hyler store deler av turen osv. Istedenfor har jeg fått unge nr 2 som hater bilkjøring, ikke liker vogn og som såvidt sover på puppen min på dagtid om han sover i det hele tatt.
Uff :( skjønner du blir lei da. Husker alle mine venner hadde sånn cafe baby mens min var helt turbo :p ville ingenting. Så mens alle dro på cafe med sine barn satt jeg hjemme :p

Han hadde noen ærender utenfor huset som å fylle bensin, handle litt, og finne frem dekkene slik vi får skiftet dem på bilen nå når kulden kommer:-). Får ta husarbeid i morgen:-)
Husarbeidet forsvinner ikke :p

De har egentlig begynt med innetrening, men I går var gymsalen opptatt pga no skolearrangement. Så da ble det utetrening :) Superundertøy, jakke, lue og hansker ;) for et par uker siden hadde de cup ute. Var kaldt I mange timer så gjaldt å kle på de godt mellom slaga
Har ikke trening her ennå , synd

Uff :( skjønner du blir lei da. Husker alle mine venner hadde sånn cafe baby mens min var helt turbo :p ville ingenting. Så mens alle dro på cafe med sine barn satt jeg hjemme :p
Samme her med begge mine:-). Og veldig bunnet til sovetiden spesielt til han eldste. Kunne ikke gjøre noe når han skulle sove. Måtte gå og gå i en evighet før han sovnet og skulle så lite til før han våknet. Var f.eks med da gubben deltok på NM i fjor. Men pga så mye lyd i hallen dro vi da han var ferdig med sin deltakelse. Storebror skulle sove og var begrenset hvor mye jeg orket og stå og vugge på vognen for å få han til å sovne. Ikke var hallen helt tilrettelagt heller for de med barnevogn:-)

Påtide med kveldsstellet på LJ. Så medisin og så natta :)noen med kveldsplaner? :)

Akkurat funnet senga selv.

Joda, alt bra her. Vært hjemme i 2 dager med storebror. Fått streptokokker og skarlagensfeber han, så her går det i antibiotika om dagen.
Men i morgen skal jeg på jobb og samboer blir hjemme. Så får vi satse på skole igjen på fredag. Formen er fin igjen, men greit å ha et par dager på antibiotika før han går på skolen igjen med tanke på smittefare. Og så er det greit å ha en dag på å klare å spise igjen. Men i ettermiddag begynte han å kaste opp ganske rett etter dosen med medisin, så lurer på om han reagere litt på den.. Ifølge legevakten skulle vi prøve å gi han medisinen etter eller under måltidet i stedet for før siden appocilin på tom mage kan føre til dette. Med mat i magen ville det kanskje bli bedre. Ellers må han ha en annen type. Så får se i morgen hvordan det blir. Flaks det bare er torsdag med tanke på legekontoret..

Hvordan har det gått med han i dag?

Back
Topp