Ryggen min gikk gaiken igjen. Så sofaslit her ogBlir sofasliting tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ryggen min gikk gaiken igjen. Så sofaslit her ogBlir sofasliting tror jeg
Jupp det jaJuletoget ja?
God plan å ligge i sofaenRyggen min gikk gaiken igjen. Så sofaslit her og
Det var veldig fintJupp det ja
Joda. Men gjør vondt å ligge her ogGod plan å ligge i sofaen
Da får vi krysse fingrene for at du får stillingenSa til gubben her om dagen at om jeg får stillingen i banken blir det hushjelp
Åååja. Det er virkelig drømmejobben min så kommer nok til å havne litt i kjellern om det blir nei men samtidig vet jeg det er et nåløyeDa får vi krysse fingrene for at du får stillingen
Å så koselig når det spillerDet var veldig fint
Det er ikke braJoda. Men gjør vondt å ligge her og
Nei :/ men blir ikke bedre i ryggen så lenge jeg har den jobben jeg harDet er ikke bra
Julesanger?Å så koselig når det spiller
Yes det stemmerJulesanger?
Da hadde jeg fått skikkelig julestemningYes det stemmer
Skal du på tur?Steller huset mitt
Å sjekker hotell
He he du får kjøpeDa hadde jeg fått skikkelig julestemning
Jupp det skal jegSkal du på tur?
Var det dyrt?He he du får kjøpe
Æsj, var det mye forsinket?Gaaaah
Dekka skulle vært skifter før kl 12. Men de har ikke gjort noe
Så utrolig frustrerendeDa har vi vært hos fysio med lillebror. Hun kunne ikke finne noen grunn for at han hyler slik i bilen annet enn at han bare ikke liker å kjøre bil. Unge nr 2 dette som hyler i bil, håper virkelig han ikke holder på like lenge som broren. Alle rundt meg sier at jammen ungen min elsker å kjøre bil så da må jo dine også gjøre det. Aaaaalle barn elsker jo å kjøre bil. Er jo sååå god ting å gjøre hvis du vil han skal sove - dra ut og kjør. Ja særlig. Her hyles det fra vi setter han i bilstolen til vi tar han utav. Og da bruker jeg fort 30-60 min på å roe han såpass ned at jeg kan sette han fra meg å få gjort noe
399 krVar det dyrt?