Jeg mangler juletreJeg også.. Mangler fortsatt juletrepynt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mangler juletreJeg også.. Mangler fortsatt juletrepynt
Åå.. Såpass! Får håpe det "bare" er det da! Uff.. god bedring! Ta vare på degJa. Ryggen ødelegger meg :/
Og siden jeg har tydeligvis fått alvorlig d vitamin mangel har jeg mye vondt og er utslitt hele tiden (vi tror iallefall det er grunnen)
Vann er gøy mi lekte med vasken i dagI bhg har de plaskebasseng. Frøkna elsker det
Vi har noe men med nytt tre må.vi ha merDet må man ha
He he det må du haJeg mangler juletre
Ja vann er visst veldig gøyVann er gøy mi lekte med vasken i dag
Alltid spennende med ventingen for en evt ny jobb. Spesielt om det er drømmejobbenÅååja. Det er virkelig drømmejobben min så kommer nok til å havne litt i kjellern om det blir nei men samtidig vet jeg det er et nåløye
Prøver å fin e et fint tre som ikke koster skjortaVi har noe men med nytt tre må.vi ha mer
Håper også detSå utrolig frustrerende
Håper det plutselig snur snart!
Ja jeg og sånn at det kanskje kan fikses er jo på tampen til å gå i kjellern hver dag, og blir aldri uthvilt. Så håper vitamitilskuddene funkerÅå.. Såpass! Får håpe det "bare" er det da! Uff.. god bedring! Ta vare på deg
Vært en travel dag?Jeg som hadde tenkt å få inn endel innlegg i dag. Ser sårlig ut
Hvilken sveis ble det?Kb hos frisøren. Vet hva han vil ha av sveis
Oi, det kunne vært krise!Ååh jada, her holdt macen på å gå i gulvet i ren refleks sparket jeg bort en pute så den landet litt mykt.
Puuhhh!!
Heldigvis gikk det bra.
Nei, i kveld har jeg friI kveld og eller?
He he du skulle jjøpt da jeg saPrøver å fin e et fint tre som ikke koster skjorta
Det også å lite livVært en travel dag?
En sveis neymar hadde førHvilken sveis ble det?
Flink du har værtDa er ene adventskalenderen ferdig tror jeg. Innpakkinga gjenstår da. + at jeg har bestilt bursdagsgave til 1åringen